کد خبر : 1246778 | 25 خرداد 1394 ساعت 18:51 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

قدوسی: پرسپولیس خواهان حفظ طارمی است

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس علاقمند به حفظ مهدی طارمی است.

قدوسی: پرسپولیس خواهان حفظ طارمی است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، حسین قدوسی در خصوص مصاحبه امروز مهدی طارمی گفت: باشگاه پرسپولیس تمایل دارد تا طارمی را حفظ کند چرا که او از ستاره‌های فصل گذشته تیم بود که خیلی خوب درخشید و در اولین سال حضورش در پرسپولیس نشان داد که از خریدهای خوب بوده است.

وی ادامه داد: قبل از اینکه طارمی همراه تیم ملی به خارج از کشور برود قائم مقام باشگاه پیگیر برگزاری جلسه با طارمی بود اما این ارتباط برقرار نشد. در این خصوص نژادفلاح با وکیل طارمی صحبت کرد و باشگاه نشان داد که تلاش می‌کند تا این بازیکن را حفظ کند چرا که طارمی یک بازیکن شاخص است. البته اینکه برای قرارداد طارمی بخواهیم استعلام بگیریم نشان‌دهنده علاقمندی پرسپولیس به حفظ این بازیکن است چرا که باشگاه پرسپولیس برای باقی ماندن طارمی در این تیم دو راه دارد یکی اینکه با او توافق کند و اگر توافق صورت نگرفت باشگاه متمم قرارداد را بررسی کند تا متوجه شود شرایط این قرارداد به چه شکلی است.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با اشاره به صحبت‌های طارمی افزود: اینکه طارمی گفته از شرایط موجود ناراحت هستم حرف جالبی نیست. بر ما پوشیده نیست که طارمی پیشنهاد خارجی دارد و اگر القادسیه نشد تیم‌های دیگری هستند که او را بخواهند و البته خود من با وکیل این بازیکن ارتباط نزدیکی دارم اما امیدوارم همه چیز در نهایت به سمتی برود که طارمی در پرسپولیس حفظ شود. با این همه اگر قرار شد این بازیکن از جمع ما جدا شود باید شرایط به گونه‌ای باشد که طارمی پیشرفت کند چرا که بازیکنان زیادی مثل علی دایی، علی کریمی ، کریم باقری، مهرداد میناوند ، مهدی مهدوی‌کیا و... در پرسپولیس بودند که لژیونر شدند.

وی خاطرنشان کرد: همه حرف‌ها این است که باشگاه دوست دارد طارمی در پرسپولیس بماند اما اگر در این میان این بازیکن ناراحت شده ناراحتی او به دلیل برخی مسائل دیگر است. امیدوارم اگر او می‌خواهد از پرسپولیس برود با تصمیمی درست به این نتیجه برسد هر چند که باز هم تاکید می‌کنم باشگاه پرسپولیس علاقمند به حضور طارمی در تیم است. به هر حال قرارداد طارمی با پرسپولیس دو ساله بود که متمم قرارداد هم اضافه شد تا سال دوم او در پرسپولیس توافقی شود. هر چند که باشگاه پرسپولیس علاقمند نیست ستاره‌اش را از دست بدهد.

قدوسی در پایان اظهار داشت: این مسئله هوشیاری مدیر برنامه‌های طارمی بوده که توانسته باشگاه را برای اضافه شدن متمم به قرارداد متقاعد کند تا قرارداد سال دوم این بازیکن توافقی شود. با این همه باز هم تاکید می‌کنم که باشگاه پرسپولیس علاقمند به حفظ طارمی در پرسپولیس است.

دیدگاه‌ها