کد خبر : 1246857 | 26 خرداد 1394 ساعت 12:34 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

توافقات ابتدایی مرزبان و پدیده

به گفته قائم‌مقام باشگاه پدیده خراسان توافقات اولیه برای حضور علیرضا مرزبان در این تیم در لیگ برتر پانزدهم به وجود آمده است.

توافقات ابتدایی مرزبان و پدیده
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، مجتبی سرآسیایی درباره علیرضا مرزبان و تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: توافقات اولیه حاصل شده و قرار است امروز جلسه نهایی برگزار شود.

وی ادامه داد:‌بیشتر صحبت‌های طرفین بحث منابع مالی بود و بحث مرزبان این بود که برای بستن تیم قدرتمند از لحاظ مالی شرایط خوبی داشته باشیم که با مساعدت محسن پهلوان و تلاش‌هایی که جواد وطن‌خواه مدیرعامل باشگاه انجام داده این منابع مالی فراهم شده و توانستیم به مشکلات مالی باشگاه سر و سامان خوبی بدهیم.

قائم‌مقام باشگاه پدیده خراسان اظهار داشت:پهلوان قسمتی از منابع مالی مورد نظر باشگاه پدیده برای انجام برخی کارها را در اختیار باشگاه قرار داده تا بتوانیم بازیکنان مورد نیاز را جذب تیم کنیم.

سرآسیایی تصریح کرد:‌امروز جلسه‌ای با حضور آقایان وطن‌خواه و تدین و همچنین مرزبان برگزار خواهد شد که من هم در این جلسه شرکت می‌کنم و قرار است بعد از اینکه امروز حضور مرزبان در پدیده قطعی شد از فردا به دنبال جذب بازیکنان مورد نظر سرمربی تیم باشیم.

وی در پایان گفت: بعد از توافق نهایی، امروز مرزبان لیست بازیکنان مازاد و مورد نیازش را به باشگاه خواهد داد.

دیدگاه‌ها