کد خبر : 1246894 | 26 خرداد 1394 ساعت 15:19 | 28.2K بازدید | 0 دیدگاه

نژاد‌فلاح: گفته بودم برانکو برمی‌گردد

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس تأکید کرد که هیچ نگرانی برای بازگشت سرمربی کروات این تیم به تهران نداشته است.

نژاد‌فلاح: گفته بودم برانکو برمی‌گردد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، محمدحسین نژادفلاح درباره پرداخت طلب برانکو ایوانکوویچ اظهار داشت: خوشبختانه مشکلی از بابت پرداخت طلب برانکو و دستیارانش نیست و برای این کار تأمین اعتبار شده است. طبق قرار قبلی برانکو بامداد جمعه وارد تهران می‌شود و ما از او استقبال خواهیم کرد. پس از آن برای جمعه شب ضیافت شامی ترتیب داده‌ایم که در خدمت سرمربی‌مان باشیم.

درفشی‌فر کاملاً آماده استقبال از پرسپولیس است
وی ادامه داد: قرار است برانکو صبح شنبه در وزارت ورزش و جوانان به دیدار نصرالله سجادی برود و با او جلسه‌ای داشته باشد. انشاءالله عصر شنبه ساعت 18 نیز تمرینات پرسپولیس در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز می‌شود. خوشبختانه زمین و امکانات ورزشگاه درفشی‌فر کاملاً آماده استقبال از پرسپولیس است.

تمرینات با بازیکنانی که قرارداد دارند و نفرات مدنظر برانکو آغاز می‌شود
قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس افزود: با توجه به قراردادی که با شرکت آل‌اشپورت امضا کردیم قرار است که لباس‌های این شرکت به تمرینات ما برسد و ما امیدواریم که تا شنبه این اتفاق رخ دهد. به هر ترتیب تمرینات ما برای فصل جدید از روز شنبه با حضور بازیکنانی که با پرسپولیس قرارداد دارند آغاز خواهد شد. همچنین ما به بازیکنان آزادی که در لیست برانکو نام آنها دیده می‌شود، اعلام کردیم که از روز شنبه به تمرین بیایند.

از اول گفته بودم برانکو برمی‌گردد اما شما سخت‌باور هستید
نژادفلاح در پاسخ به این سوال که آیا با پرداخت طلب برانکو خیال او راحت شده است، گفت: از اول هم خیال من از بابت بازگشت برانکو راحت بود و این را به شما گفته بودم اما شما رسانه‌ها سخت‌باور هستید.

اگر حسینی به پرسپولیس نیاید، این مسئله از طرف او بوده است
وی در خصوص آخرین وضعیت قرارداد سیدجلال حسینی با باشگاه پرسپولیس و اینکه شنیده می‌شود این بازیکن فقط برای حل مشکل مالیاتی و ممنوع‌الخروجی‌اش با نژادفلاح جلسه داشته است و نمی‌خواهد به پرسپولیس بیاید، تأکید کرد: آنچه که من می‌دانم این است که ما خواهان سیدجلال حسینی هستیم و آنچه که من شنیده‌ام این است که این بازیکن هم برای حضور در پرسپولیس مشکلی ندارد. حالا اگر حسینی به پرسپولیس نیاید، این مسئله از طرف او بوده است چون ما خواهان این بازیکن هستیم.

حسینی به ما گفت که قرارداد سفید امضا می‌کند
قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس ادامه داد: اگر مسئله‌ای در خصوص قرارداد حسینی باشد مربوط به وضعیت مالی است که البته حسینی به ما گفته که حتی قرارداد سفید امضا می‌کند و پرسپولیس را خانه خودش معرفی کرده است که این مسئله مهمی است.

هرگونه خبر در خصوص نقل‌وانتقالات را نه تأیید می‌کنم نه تکذیب
نژادفلاح در واکنش به ادعای میلاد فخرالدینی مبنی بر اینکه قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس با مدیربرنامه‌های او تماس گرفته است، اظهار داشت: مسلماً برانکو فهرست موردنیازش را به ما ارائه داده است اما به هیچ عنوان نمی‌گویم با چه بازیکنی مذاکره کرده‌ایم یا مذاکره نکرده‌ایم تا بحث بازارگرمی پیش نیاید. به خاطر همین هرگونه خبر در خصوص نقل‌وانتقالات را نه تأیید می‌کنم نه تکذیب.

لیست مازاد پرسپولیس را رسانه‌ای نمی‌کنیم
وی در پاسخ به این پرسش که آیا مشخص شده است چه بازیکنانی فصل آینده جایی در پرسپویس ندارند، خاطرنشان کرد: ما این مسئله را می‌دانیم اما قطعاً رسانه‌ای نخواهیم کرد و فقط به خود بازیکن این موضوع را اعلام می‌کنیم.

باقری کارش را با ما ادامه خواهد داد
قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس در پایان درباره وضعیت قرارداد کریم باقری با باشگاه پرسپولیس گفت: کریم باقری کارش را با ما ادامه خواهد داد و در این مسئله مشکلی وجود ندارد. ما آگاهانه باقری را انتخاب کردیم و می‌دانیم که در مدت حضورش در پرسپولیس کارهای خوبی انجام داده است.

دیدگاه‌ها