کد خبر : 1247104 | 27 خرداد 1394 ساعت 15:39 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

خانبان: تیم ملی مشکل ناهماهنگی ندارد

مهرداد خانبان آنالیزور تیم ملی اعتقاد دارد تیم ملی برابر ترکمنستان موقعیت داشت اما بدشانس بود.

خانبان: تیم ملی مشکل ناهماهنگی ندارد
خانبان در مورد بازی ایران و ترکمنستان گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد:

در 15 دقیقه 4 موقعیت داشتیم
به نظر من باید گفت از همان روزهایی بود که توپ داخل دروازه نمی شد. تیم ملی تا دقیقه 15 موقعیت های خوبی داشت و در همان دقایق وحید امیری،مهدی ترابی و سردار موقعیت داشتند که ضربه سر سردار به تیر خورد.

تیم ملی مشکل ناهماهنگی ندارد
موقعیت های زیادی توسط بازیکنان تیم ملی خلق شد اما ضربه آخر گل نمی شد. بحث هماهنگ نبودن وجود نداشت چون تیم ملی در جریان بازی موقعیت سازی می کرد و فقط در ضربات آخر شانس نداشتیم. ما بالغ بر 10 موقعیت داشتیم اما نتوانستیم گل های بیشتری بزنیم. البته برای بازی های آینده با تیم های قوی تر باید تیم هماهنگ تر شود که به مرور زمان اتفاق می افتد.به خاطر اشتباه فردی توپ لو رفت و گل خوردیم اما در بازی های آینده می توان ضریب اشتباهات را کمتر کرد .

کی روش از بد شانسی ناراحت بود
کی روش هم بعد از بازی ناراحت بود البته نه به خاطر نتیجه بلکه به این دلیل که توپ ها وارد دروازه نمی شد.البته تیم های دیگر مثل ژاپن و استرالیا و سایر تیم ها هم در اولین گام کار سختی داشتند و این شرایط برای تمام تیم ها بود که در ادامه بازی ها مسلما بهتر نتیجه خواهیم گرفت.

نباید حریفان را دست کم بگیریم
مشکلی در تیم های ایرانی وجود دارد این است که وقتی گل اول را زود می زنیم، حریف را دست کم می گیریم و فکر می کنیم 6 گل دیگر هم می توانیم بزنیم و شاید به همین خاطر توپ ها در لحظه آخر گل نمی شود. ما نباید حریفان را دست کم بگیریم.

دیدگاه‌ها