کد خبر : 1247162 | 27 خرداد 1394 ساعت 19:30 | 78K بازدید | 2 دیدگاه

در جلسه هیئت مدیره پرسپولیس چه گذشت

لحظه جابه جایی نژادفلاح و طاهری(عکس)

برکناری نژادفلاح از پرسپولیس ساعتی پس از آن رخ داد که او خطاب به پرسنل تدارکات این باشگاه دستور خرید برای پذیرایی از اعضای هیات مدیره این باشگاه را می داد.

لحظه جابه جایی نژادفلاح و طاهری(عکس)
به گزارش "ورزش سه"، قائم مقام باشگاه پرسپولیس که آخرین ساعات حضورش در ساختمان را پشت سر می گذاشت با حسابگری و خستی عجیب سفارش را با شیوه ای جالب به تدارکات اعلام می کرد؛ او در لیستی که به تدارکات داده بود تعداد 7 عدد موز، 2 کیلو شیرینی دانمارکی، 12عدد هلو و 12 عدد خیار را برای پذیرایی از اعضای جدید هیات مدیره باشگاه در نظر گرفته بود. سفارشی که نشان می داد او از برکناری خود اطمینان داشت و دلیلی برای ریخت و پاش نمی دید!

جالب اینکه نژادفلاح دو ساعت قبل تر بعد از ترک هیات مدیره گفته بود با قدرت به کارش ادامه خواهد داد اما مشخص بود وقتی حسین عبدی به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره انتخاب می شود او باید کار خود را پایان یافته تلقی کند.

در نهایت نژادفلاح در این لحظه تاریخی از دفتر خود بیرون آمد و با فشردن دست علی اکبر طاهری، سرپرست جدید این باشگاه از کارمندان باشگاه هم حلالیت طلبید و به خانه رفت، بی آنکه کسی بداند علت انتخاب و در نهایت برکناری اش در پرسپولیس چه بوده است.

لحظه انتقال قدرت در پرسپولیس را ببینید و به این فکر کنید که طاهری چقدر در این پست به کار خود ادامه خواهد داد؛ پستی که در طی دو سال گذشته آنقدر جابجایی داشته که مدیران آن را بخاطر نمی آوریم.

1031212

1031213

1031214

عکس ها امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها