کد خبر : 1247739 | 31 خرداد 1394 ساعت 13:08 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

سمندر:‌ گسترش‌ و تراکتور مکمل هم هستند

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز تدوین شیوه نامه جدید در انعقاد قرارداد با بازیکنان را، گامی در راستای هدفمند کردن بودجه باشگاه قلمداد کرد.

سمندر:‌  گسترش‌ و تراکتور مکمل هم هستند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، غلامرضا سمندر با اشاره به برنامه ریزی باشگاه گسترش فولادتبریز برای فصل 95-94 لیگ برتر فوتبال کشور، اظهار داشت: پس از تعیین وضعیت کادر فنی تیم، مراحل آماده سازی و جذب بازیکنان را آغاز کرده‌یم و درصدد فراهم کردن هر چه بهتر زمینه برای کسب موفقیت هستیم.

سمندر با بیان اینکه باشگاه گسترش فولاد تبریز برای فصل پانزدهم لیگ برتر برنامه ریزی ویژه ای داشته، گفت: تدوین شیوه نامه جدید برای انعقاد قرارداد بازیکنان از جمله این اقدامات است که برای اولین بار اجرایی می شود و امیداوریم که این حرکت باشگاه گسترش فولاد تبریز به الگویی در فوتبال ایران تبدیل شود.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز، هدف از این اقدام را هدفمند کردن بودجه باشگاه عنوان داشت و افزود: از آنجایی که تمامی هزینه های ما از مجاری درآمدی مجموعه گروه توسعه سرمایه گذاری دریک تامین می شود و هیچ گونه منبع تامین مالی دیگری خارج از مجموعه نداریم، طبیعی ست که در انجام هزینه هایمان حداکثر حساسیت را داشته باشیم.

سمندر با تاکید بر اینکه هدفمند سازی هزینه کرد بودجه در مجموعه های خصوصی ، یکی از بهترین روش های استفاده بهینه از منابع مالی محدود در دسترس است، افزود: برنامه ریزی صورت گرفته در باشگاه گسترش فولاد تبریز برای فصل جدید، براساس شرایط تنظیم شده است و انعطاف پذیری بکار گرفته شده در این برنامه، تبعات احتمالی را برای تمامی طرفین بصورت یکسان قرار داده است.

غلامرضا سمندر در ادامه افزود: به بیانی دیگر، براساس شیوه جدید تنظیم قرارداد در باشگاه گسترش فولاد تبریز، اساس قرارداد بر مبنای عملکرد و نتیجه تیم تنظیم شده و تمامی تعهدات طرفین بر همین اساس اجرا می شود.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز همچنین درخصوص برنامه تمرینی و اردوی آماده سازی تیم اظهار داشت: براساس برنامه ارایه شده از سوی کادرفنی، تمرینات تیم از اول تیر شروع خواهد شد و درباره اردوی آماده سازی نیز پس از جلسه با سرمربی تیم تصمیم گیری می شود.

سمندر جذب بازیکنان جدید را براساس اولویت های تعیین شده از سوی کادرفنی عنوان داشت و افزود: بازیکنان مدنظرمان را طی مدت زمان مشخص شده نقل و انتقالات جذب خواهیم کرد و تمامی اخبار موثق در این موضوع فقط از طریق سایت رسمی باشگاه اعلام خواهد شد و در غیر این صورت هر گونه خبر منتشر شده صرفا گمانه زنی های رسانه ای است.

غلامرضا سمندر درخصوص جذب بازیکن از تیم تراکتورسازی نیز اظهار داشت: همانگونه که پیش از این گفته شده، تیم های گسترش فولاد و تراکتورسازی مکمل همدیگر هستند و در راستای تامین نیازها، قبلا همکاری های لازم صورت گرفته است و این رویه همچنان ادامه دارد.

دیدگاه‌ها