کد خبر : 1247844 | 31 خرداد 1394 ساعت 18:45 | 44.6K بازدید | 0 دیدگاه

در گفتگو با کوریره دلو اسپورت

بویان کرکیچ: انریکه باعث ناکامی من در رم شد

پدیده سابق بارسلونا در مصاحبه ای، به انتقاد از لوئیس انریکه پرداخت و او را مسبب ناکامی مطلقش در تیم آ اس رم دانست.

بویان کرکیچ: انریکه باعث ناکامی من در رم شد
به گزارش "ورزش سه"، بویان به عنوان یک پدیده به تیم اول بارسلونا راه پیدا کرد اما نتوانست توقعاتی که از او می رفت را در تیم کاتالانی برآورده کند و به همین دلیلt تابستان 2011 با قیمت 12 میلیون یورو راهی آ اس رم شد. هدایت رمی ها در آن مقطع، بر عهده لوئیس انریکه، سرمربی فعلی بارسلونا بود.

بویان در رم نیز موفق نبود و سال 2012 بصورت قرضی به میلان پیوست.یک ناکامی دیگر نیز در این تیم به نام او به ثبت رسید. او به بارسلونا بازگشت و سپس راهی آژاکس شد. تابستان گذشته نیز او به استوک سیتی پیوست و توانست در این تیم، جایگاه خوبی به دست بیاورد.

این مهاجم 24 ساله، در مورد عدم موفقیتش در آ اس رم به شدت انریکه را مقصر می داند. او به کوریره دلو اسپورت گفت:" در استوک سرانجام در پست مورد علاقه ام قرار گرفتم. من یک مهاجم هستم و البته می توانم پشت مهاجمان هم بازی کنم اما هرگز در کناره های زمین نمی توانم کارایی داشته باشم.
انریکه روی من شناخت نداشت و در جای نامناسبی از من در رم بازی می گرفت. او با این کارش باعث ناکامی من در رم شد. بالدینی، مدیر ورزشی باشگاه نیز یک روز از تمایل برای تمدید قرارداد با من سخن می گفت و روز دیگر از فروش من؛ این یک بی احترامی مطلق به من بود.
با این حال مدیون رمی ها هستم؛ چون اولین باشگاهی بودند که پس از بارسلونا به من پیشنهاد دادند. پایان همکاری ما نباید به جدایی ختم می شد؛ چراکه همه چیز می توانست بهتر رقم بخورد. در رم با توتی ابدا مشکلی نداشتم. او یک بازیکن استثنایی است. به اعتقاد من هر بازیکنی که کنارش بازی می کند، باید خودش را با او وفق بدهد نه برعکس."

دیدگاه‌ها