کد خبر : 1248246 | 02 تیر 1394 ساعت 16:28 | 73.2K بازدید | 22 دیدگاه

آقای کرد نوری در این 30 سال کجا بودند؟

رجبی: آقای پورحیدری، استراحت نمی‌خواهید؟

پیشکسوت تیم استقلال معتقد است مثلث سه نفره ای که در دهه 60 در استقلال حکمرانی می کرد بازهم روی کار آمد.

رجبی: آقای پورحیدری، استراحت نمی‌خواهید؟
به گزارش "ورزش سه"، رضا رجبی در رابطه با شرایط فعلی آبی پوشان گفت: متاسفم که بعضی از دوستان بالاخره به خواسته خود رسیدند و به آن چیزی که می خواستند رسیدند. من از 7 سالگی در این تیم حضور داشتم، بعد از دوران بازی هم تبدیل به یکی از متعصب ترین هواداران این تیم شدم، تمام مدارج مربیگری را هم گذراندم، به حقم هم نرسیدم، پس به خاطر منافع خودم حرفی نمی زنم، اگر چیزی می گویم به خاطر تیم محبوبم و هوادارانش است.

وی ادامه داد: همین آقایانی که الان داعیه استقلالی بودن دارند سال ها پیش و اوایل دهه شصت بود که به خیلی ها می گفتند طرف مرحوم حجازی هم نروند. آقایان کردنوری و پورحیدری! من که زنده ام و تمام این ها را به یاد دارم، شماها با مرحوم حجازی مخالف بودید، البته از آقای مظلومی هم می توان به عنوان نفر سوم نام برد. همین چندسال پیش که تیم در بین 8 تیم برتر آسیا بود حتما یادتان است که کدام یک از دوستان از داخل هیات مدیره بر علیه بازیکنی همچون مجتبی جباری بیانیه نوشتند و باعث جدایی وی از استقلال شدند و همین موضوع یکی از دلایل عدم قهرمانی آبی پوشان شد، دقیقا نکته ای که آقایان می خواستند به آن برسند.

بازیکن و مربی سابق استقلال گفت: این دوستان سال قبل و از ابتدای فصل که پست مدیرفنی را از ایشان گرفتند، می دانستند که با وجود امیر قلعه نویی جایی در این تیم نخواهند داشت، بنابراین شروع کردند بر برنامه ریزی برای کارهای خود و دیدیدم که چه اتفاقاتی در این تیم افتاد، افرادی مانند علی انصاری و امیدوار رضایی که قرار بود در این تیم در هیات مدیره و مدیرعامل باشند، به دلیل اقدامات آقایان از باشگاه دور شدند تا افراد مورد وثوقشان به هیات مدیره راه پیدا کنند.

رجبی اضافه کرد: چیزهایی می بینم که دلم می سوزد و نمی توانم حرف نزنم، بعد از جدایی آندو از استقلال خیلی ها تلاش کردند این جدایی را به امیر ربط دهند و او را مقصر نشان دهند، حالا قلعه نویی هر اشتباهی که داشته یا نداشته، اما با اظهارنظر اخیر آندو مبنی بر دریافت پول های عقب مانده اش از استقلال می توان فهمید که وی به خاطر پول از این تیم جدا شد، اگر قلعه نویی آندو را نمی خواست از ابتدای فصل وی را نمی گرفت، یا مثلا گرفتن کاوه رضایی و محسن مسلمان در نیم فصل کار سختی بود؟ نه اصلا سخت نبود اما برنامه این بود که این تیم زمین بخورد.

وی ادامه داد:می توان گفت وزارت ورزش و هیات مدیره کاره ای نیستند، در حقیقت تصمیم گیرنده اصلی در مورد این تیم این دوستان هستند، به هرحال زمان همه چیز را روشن می کند و دست آقایان برای هواداران رو می شود، درست است من با افرادی مانند حسن روشن اختلاف نظر دارم، اما ببینید، او هم کاملا در این موضوع بازی خورد.

او در ادامه گفت: می خواهم از آقای کردنوری بپرسم که در این 30 سال کجا بود؟ وی 30 سال پیش در هیات مدیره این تیم بود و الان دوباره بازگشته است، این مدت کجا بود و چه کاری را انجام داد؟ باید گفت در حال حاضر مثلث دهه 60 بازهم شکل گرفت، منصوریان هم همین را فهمید که نیامد، آقایان هم این را بدانند که امسال به قلعه نویی خیانت نشد بلکه به هواداران این تیم و مردم خیانت شد.

رجبی در پایان گفت:آقای پورحیدری گفته بودند که بهتر است قلعه نویی، یک سال استراحت کند، می خواستم به ایشان بگویم جناب پورحیدری شما با این سن و سال و حجم کاری در تهران و اراک و ... احتیاج به استراحت ندارید؟

دیدگاه‌ها