کد خبر : 1248893 | 06 تیر 1394 ساعت 12:26 | 74.3K بازدید | 14 دیدگاه

خلیلیان:

هرتیمی‌ابراهیمی‌راداشته‌باشد قدرتمند خواهد بود

مهرزاد خلیلیان مدیرعامل سپاهان که به تازگی از سفر بازگشته است در گفت‌وگو با ورزش سه از شرایط ویژه سپاهان برای آغاز فصل تازه می‌ گوید.

هرتیمی‌ابراهیمی‌راداشته‌باشد قدرتمند خواهد بود
به گزارش "ورزش سه"، مدیرعامل سپاهان ظاهرا به دلیل مسائل مالی موجود در کارخانه اختلافاتی با مسوولان بالا دست پیدا کرده بود، از امروز دوباره در محل کار خود حاضر شده تا سال تازه سپاهان رسما آغاز شود. خلیلیان امیدوار است سپاهان در سال جدید هدفی بالاتر از لیگ ایران را بزند.

سوال اول ما از مدیرعامل سپاهان در مورد شرایط خاص مالی ایران است و اینکه آیا این مساله تاثیری روی باشگاه سپاهان گذاشته یا نه. خلیلیان می‌ گوید: قطعا این مساله تاثیر خودش را روی فوتبال گذاشته. وزرای محترم در دولت مشغول مهار تورم هستند و زحمت خودشان را می‌ کشند اما رکودی که در مملکت ایجاد شده در نهایت حوزه فوتبال از خود متاثر کرده. بنابراین حداقل تا دو، سه ماه آینده شرایط خاصی را در فوتبال خواهیم داشت. امسال سال سیاست های انقباضی و البته عمل کردن به فرموده مقام معظم رهبری است و باید در فوتبال هم کاهش هزینه در دستور کار باشد چون منابع کاهش یافته اند. اگرچه جا افتادن این مساله و عمل کردن به روش درست به کمی زمان نیاز دارد.

خلیلیان در مورد اینکه تاثیر این مساله روی خود باشگاه سپاهان چیست می‌ گوید: اولا که ما باید این را در نظر داشته باشیم که فولادمبارکه اسپانسر سپاهان نیست، مالک سپاهان است. دوستان در مدیریت عالی کارخانه به ما قول داده اند که سختی ها در دو، سه ماه آینده رفع خواهد شد ولی ما هم با در نظر گرفتن جمیع جهات با توجه به اینکه بخشی از این مجموعه بزرگ هستیم باید روش‎مندتر از گذشته عمل کنیم. اگرچه بازیکنان ما که وظیفه شان تولید افتخار و غرور است، کارشان را به نحواحسنت انجام بدهند و در مقابل ایشان متعهدیم. با این حال ما در پرداخت قسط آخر و پاداش قهرمانی مشکلاتی داشتیم که الحمدالله در حال رفع شدن است.

اما آیا بازیکنان سپاهان در صورت ادامه این شرایط حاضر به فداکاری مالی هستند؟ مدیرعامل این باشگاه جواب می‌ دهد: ما سال گذشته هم بازیکنانمان تخفیف گرفته بودیم و آنها هر زمان که لازم باشد عرق خودشان را به سپاهان نشان خواهند داد. کمااینکه ما همیشه با توجه به قانون و سقف قرارداد عمل کرده ایم و در خرج کردن بی حساب و کتاب نبوده ایم. با این حال من فکر می‌ کنم جدا از اینکه ما باید تمام تلاشمان را برای جلب منابع مالی انجام بدهیم، از آن طرف هم در کل فوتبال توقعات با شرایط متناسب خواهد شد و ما نباید خیلی نگران باشیم.

خلیلیان درباره سیاست های نقل و انتقالاتی امسال سپاهان هم می‌ گوید: باشگاه ما با توجه به اینکه بازیکنان ممتازی داریم و فهرستمان پر است، دو یا سه انتقال بیشتر نخواهیم داشت البته ما به خواسته سرمربی عمل خواهیم کرد.

آخرین سوال ما از خلیلیان درباره امید ابراهیمی است و اینکه گفته می‌ شود محرم نویدکیا مخالف حضور این بازیکن در سپاهان است. خلیلیان می‌ گوید: من این موضوع را تکذیب می‌ کنم اگرچه آقای نویدکیا اسطوره تیم ما هستند و بازیکن بزرگ و تاثیرگذاری هستند. در مورد آقای ابراهیمی نظرات مختلفی وجود دارد، بعضی ها می‌ گویند چرا او از سپاهان رفته اما در نهایت من فکر می‌ کنم امید ابراهیمی در اصفهان تبدیل به بازیکن بزرگی شده و به نوعی فرزند سپاهان محسوب می‌ شود. در نهایت در این باره هم آقای فرکی تصمیم خواهند گرفت و اگر امید ابراهیمی در فهرست ایشان باشد، برای جذب وی تلاش می‌ کنیم. در نهایت من فکر می‌ کنم هر تیمی که امید ابراهیمی را داشته باشد، تیم قدرتمندی خواهد بود.

دیدگاه‌ها