کد خبر : 1249108 | 07 تیر 1394 ساعت 10:59 | 231.6K بازدید | 46 دیدگاه

مظلومی در انتظار خبر بزرگ

رحمتی می‌آید و سیدجلال را می‌آورد؟

سیدمهدی رحمتی همچنان بزرگترین خبر نقل و انتقالاتی فصل آبی‌پوشان پایتخت به شمار می آید.

به گزارش "ورزش سه"، دروازه بان سابق پیکان که با توجه به تغییرات استقلال قصد بازگشت به این تیم را دارد ممکن است امروز یک گام پیش تر بیاید و مذاکره نهایی را با مظلومی انجام بدهد. البته سرمربی استقلال نام حسین ترابپور را به عنوان مربی گلرهای استقلال اعلام کرده که این مسئله کمی با حضور رحمتی در تضاد است؛ با این حال مهم تر از این خبر، موضوع گفت گو های دائمی مظلومی و نزدیکانش با رحمتی است.

اگر رحمتی به استقلال که دلخواه ترین باشگاه برای اوست منتقل شود، آن وقت پرونده حضور سیدجلال حسینی مدافع تیم ملی در جمع آبی ها به جریان بیفتد. سید که از سوی پرسپولیس و سرمربی این تیم به خدمت گرفته نشده، پیشنهاد دو باشگاه لیگ برتری را در جیب داد؛ استقلال و تراکتورسازی که احتمال حضور در هریک از این دو تیم را دارد. این خبری است که پرویز مظلومی هم در تمرین اول استقلال تاییدش کرد اما نگفت که حسینی در این انتقال احتمالی رحمتی را وکیل خود قرار داده است و گفته است توافق مالی برعهده هم تیمی سابق اش در سپاهان باشد.

این که پرویز مظلومی در تمرین دیروز گفت درمورد امیرحسین صادقی تصمیم نهایی را نگرفته و هم او را می خواهد و هم نه؛ به علت احتمال حضور مدافع مهمی به نام سیدجلال حسینی است که شاید بزرگترین خرید این فصل استقلال بشود.

در حال حاضر البته روی موضوع سیدجلال نمی شود نظر قطعی داد؛ چه اینکه انتقال یک پرسپولیسی شاخص به استقلال بی دردسر نخواهد بود و این همان چیزی است که حسنی را مردد کرده است. یکی از نزدیکان مظلومی در این باره به "ورزش سه" می گوید: رحمتی قطعی است اما حسینی خوشبینانه 50 - 50.

دیدگاه‌ها