کد خبر : 1250170 | 12 تیر 1394 ساعت 20:15 | 87.2K بازدید | 0 دیدگاه

جدایی‌ام از پرسپولیس به دلیل مسائل مالی و فنی بود

اسماعیل‌زاده: در لیست برانکو بودم

بازیکن سابق تیم پرسپولیس گفت: به دلیل مسائل مالی و فنی از پرسپولیس جدا شدم چرا که می‌ترسیدم امسال هم به من بازی کم برسد.

اسماعیل‌زاده: در لیست برانکو بودم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس افشین اسماعیل‌زاده در خصوص جدایی‌اش از تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متأسفانه نتوانستم با مسئولان باشگاه به توافق نهایی برسم و تصمیم گرفتم از این تیم جدا شوم و به تیم دیگری بپیوندم.

وی گفت: البته همه مسائل فقط مالی نیست و مسائل فنی هم در آن دخیل بود چرا که می‌ترسیدم امسال هم به من بازی کم برسد و به همین دلیل تصمیم گرفتم به تیم دیگری بروم.

اسماعیل‌زاده خاطرنشان کرد: من به صورت قطعی از پرسپولیس جدا شدم هرچند که با این تیم قرارداد هم نداشتم. البته در لیست برانکو بودم اما قسمت نبود در تیم باقی بمانم.

وی ادامه داد: از روز اول تمرینات با سایر بازیکنان تمرین می‌کردم اما در جلسه با علی‌اکبر طاهری به توافق مالی نرسیدم و به همین دلیل از پرسپولیس جدا شدم.

اسماعیل‌زاده در پایان درباره مقصد آینده‌اش اظهار داشت: با دو تیم در حال مذاکره هستم که اگر قسمت باشد به یکی از آنها می‌پیوندم اما اجازه بدهید اسمی از این دو تیم نبرم و تا سه روز دیگر وضعیتم مشخص خواهد شد.


دیدگاه‌ها