کد خبر : 1250384 | 13 تیر 1394 ساعت 19:59 | 72.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش تمرین پرسپولیس

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس زیر نظر سرمربی کروات این تیم برگزار شد.

گزارش تمرین پرسپولیس
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تمرین نوبت بعدازظهر امروز (شنبه) تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 18:30 در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد.

* کادرفنی، بازیکنان و کلیه اعضای تیم یک ساعت قبل از آغاز تمرین در رختکن حاضر شدند تا برای گرفتن کارت بازی، عکس پرسنلی بگیرند. پس از این کار همه بازیکنان راهی زمین چمن شدند تا تمرینات را آغاز کنند.

* برانکو ایوانکوویچ که 30 دقیقه پیش از آغاز تمرین در زمین حضور یافته بود، موانعی را برای انجام برنامه‌های تاکتیکی در نقاط مناسب قرار داد. سرمربی سرخپوشان به این ترتیب آماده شد تا با گرم کردن بدن‌های بازیکنان، تمرینات تاکتیکی را آغاز کند.

* محسن بنگر، بابک حاتمی، رامین رضائیان، رضا نورمحمدی، احمد نوراالهی، مهرداد کفشگری، علی علیپور، هادی نوروزی، امید عالیشاه، رضا خالقی‌فر، مهدی طارمی، فرشاد احمدزاده، مدنی، رحمتی، اسکندری، میلاد کمندانی و کمال کامیابی‌نیا بازیکنانی بودند که زیر نظر مربی بدنساز به گرم کردن پرداختند.

* در تمرین امروز سوشا مکانی، مرتضی قدیمی‌پور و شعبانی دروازبان‌هایی بودند که به تمرینات اختصاصی پرداختند.

* برانکو ایوانکوویچ بعد از صحبت‌های کوتاه خود دروازبان‌ها را از بازیکنان جدا کرد و آنها در ضلع جنوبی زمین زیر نظر مربی دروازه‌بان‌ها به تمرین پرداختند.

* بازیکنان پس از گرم کردن به دو دسته تقسیم شدند و به انجام حرکات کشی و نرمشی پرداختند.

* محمود خوردبین، سرپرست سرخپوشان از روی نیمکت نظاره‌گر تمرین بود و هماهنگی‌های لازم را انجام می‌داد. کادر پزشکی، کادر تدارکات و سایر عوامل تیم هم کارهای مربوط به خود را انجام می‌دادند.

* رضا چلنگر، مترجم کادرفنی در کنار برانکو ایوانکوویچ و دیگر مربیان تیم نظرات آنها را به بازیکنان ارائه می‌کرد.

* فوتبال هدفمند در قالب چهار تیم و دو گروه زیر نظر برانکو و پانادیچ انجام شد. بعد از آن بازیکنان به نفس‌گیری پرداخته و تمرینات بدنسازی را زیر نظر پانادیچ انجام دادند.

* در ادامه برانکو تمرینات تاکتیکی را برای بازیکنان در نظر گرفت و بازیکنان طبق برنامه سرمربی پیش رفتند.

دیدگاه‌ها