کد خبر : 1250737 | 15 تیر 1394 ساعت 17:53 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

ایوبی:امسال شاهد یک سایپای جدید خواهید بود

مجید ایوبی که بعد از ابراهیم صادقی بیشترین سابقه را در سایپای کرج دارد، امسال نیز با این تیم توافق کرد تا بدین ترتیب چهاردهمین سال حضورش در این تیم را تجربه کند.

ایوبی:امسال شاهد یک سایپای جدید خواهید بود
به گزارش "ورزش سه"، مجید ایوبی در مورد توافق با سایپا گفت: من یک سال دیگر با سایپا قرارداد داشتم بنابراین توافق کردم و امسال هم در خدمت این تیم هستم. من سایپا را دوست دارم و اینجا خانه دوم من است. 14 سال است که در سایپا حضور دارم. امسال شاهد یک سایپای جدید خواهید بود، همراه با کسب سهمیه آسیایی و قهرمانی در لیگ‌برتر. الان دیگر چاره ای جز این نداریم آنقدر هر سال در رتبه هفتم و هشتم بودیم.

او با اشاره به اینکه ماندن جلالی در سایپا به نفعشان است ادامه داد: سال های گذشته مربی های سایپا هر سال عوض می‌ شد اما خدا را شکر آقامجید امسال برای سال دوم در سایپا ماند. او نسبت به تیم شناخت کامل دارد و ما بازیکنان هم به خوبی می‌ دانیم آقای جلالی چه چیزی می‌ خواهد. به همین دلیل می‌ گویم می‌ توانیم در این فصل سهمیه بگیریم.

مدافع نارنجی پوشان کرج در مورد بحث حضور نکونام در سایپا گفت: تا امروز که سر تمرین بودیم نکونام را ندیدیم و در جریان این مسائل نیستیم زیرا جذب بازیکن در حیطه کاری ما نیست و به باشگاه مربوط می‌ شود. اگر آقای نکونام در جمع باشد که خوشحال می‌ شویم چون بازیکن بزرگی است اگر هم نباشد که آن دیگر به خودش و باشگاه ربط دارد.

ایوبی در مورد خریدهای سایپا ادامه داد: تا الان سه خرید داشتیم و بازیکنانی همچون رضایی، نوروزی و اسماعیل بیگی را جذب کرده ایم. هر سه آنها خوب هستند انشاالله امسال کمک مان کنند.

بازیکن باتجربه سایپا در مورد بازیکنانی که از جمع شان جدا شده اند نظرش را اینگونه بیان کرد: با صلاحدید کادرفنی و باشگاه چند نفری جدا شدند. انشالله هرجا که هست موفق باشند.

وی در پایان در مورد اردوی ترکیه که در پیش دارند افزود: امروز صبح سر تمرین فهمیدیم 7، 8 بازیکن مان مشکل خروجی دارند بنابراین یک روز صبر می‌ کنیم تا مشکل آنها حل شود تا همگی با هم راهی ترکیه شویم.

دیدگاه‌ها