کد خبر : 1251075 | 18 تیر 1394 ساعت 09:29 | 101K بازدید | 3 دیدگاه

از ایرسوتر نوشهر تا استقلال تهران؛

خداحافظی بازیکن سابق استقلال از بازیگری

بهمن طهماسبی مهاجم نوشهری سال های نه چندان دور استقلال در سن 35سالگی کفش های خود را آویخت و از دنیای بازیگری فوتبال خداحافظی کرد.

خداحافظی بازیکن سابق استقلال از بازیگری
به گزارش "ورزش سه"، بهمن طهماسبی که در سال77 با صعود ایرسوتر نوشهر به جام آزادگان خود را به فوتبال ایران معرفی کرد به استقلال تهران پیوست و با کسب یک عنوان قهرمانی لیگ و دو قهرمانی جام حذفی در سالهای 79 و 80 با این تیم پرطرفدار پایتخت توانست نام خود را بر سر زبان‌ها بیاندازد.

فجر شهید سپاسی شیراز (3سال)، پیکان، پگاه گیلان و سپاهان اصفهان (2سال)، نفت تهران دیگر تیم‌های این مهاجم قد بلند نوشهری بودند که قهرمانی با سپاهان هم آخرین قهرمانی طهماسبی سر زن در سطح اول فوتبال ایران بود.

در حالی که خداحافظی طهماسبی از نفت تهران در سال89 را خیلی ها پایان فوتبال وی می دانستند، حضور وی در آلومینیومی لیگ یکی هرمزگان و صعود و کسب عنوان آقای گلی لیگ یک شروع دوباره وی بود که بلافاصله سال91 به صبای لیگ‌برتری پیوست و در سال 92 نیز مجددا موفق شد با پدیده شاندیز به لیگ‌برتر صعود کند.

حضور این مهاجم نوشهری در نیم فصل اول لیگ یک در مس کرمان و در نیم فصل دوم لیگ یک امسال در نساجی مازندران را می‌توان روزهای پایانی فوتبال بازیکنی نامید که با پیراهن 5 تیم 13گل به پرسپولیس زد و از این حیث صاحب رکورد بود.

شنیده‌ها حاکی است بهمن طهماسبی پیشنهاداتی از نساجی مازندران برای مربیگری دریافت کرده و به احتمال فراوان سال آینده را در این تیم پرطرفدار شمالی به مربیگری خواهد پرداخت.

دیدگاه‌ها