کد خبر : 1251652 | 21 تیر 1394 ساعت 13:10 | 103.1K بازدید | 14 دیدگاه

مادر کاسیاس:ایکر شایسته تیمی مثل بارساست

مادر ایکر کاسیاس، کاپیتان سابق رئال مادرید عنوان کرد که پرز کاسیاس را مجبور کرده به "تیم سطح پایینی مثل پورتو" بپیوندد.

مادر کاسیاس:ایکر شایسته تیمی مثل بارساست
به گزارش "ورزش سه"، ایکر کاسیاس روز گذشته رسما از رئال مادرید جدا شد و به پورتو پیوست. با این حال، مادر او خانم "ماری کارمن"، به انتقاد از پرز پرداخت و گفت که رئیس باشگاه مادریدی،کاسیاس را مجبور به پیوستن به تیمی مثل پورتو کرده است.

او در مصاحبه با ال موندو گفتند:"مدیر عامل‌های پیشین برخورد خیلی خوبی با کاسیاس داشتند ولی پرز نه. رئیس باشگاه هیچوقت او را دوست نداشته است. ایکر تحت فشار بسیاری بود و نسبت به دیگر بازیکنان، برخورد متفاوتی با او می‌شد. جدایی ایکر از رئال، تقصیر مسلم فلورنتینو پرز است. دوره ی خیلی بدی برای کاسیاس سپری شد.
البته که ایکر پیشنهاد‌های دیگری داشت ولی فلورنتینو نمی‌خواست او مثل موراتا به تیم خوب دیگری برود و موفق شود. پورتو مثل تیم‌های دسته ب اسپانیا است. کاسیاس شایسته تیمی مثل بارساست.واقعا برایم مهم نبود اگر ایکر به بارسا می پیوست؛ چون آنها مجموعه باشخصیتی هستند."

وی ادامه داد:" پرز همواره دوست داشت دروازه بانی مثل بوفون را برای رئال به خدمت بگیرد. او همواره در محافل خصوصی، رفتار بدی با پسرم داشت اما جای خوشوقتی است که ایکر، آستانه تحملش بالا بود. در 5 سال اخیر، پسرم فشار بسیار زیادی از لحاظ روانی در رئال تجربه کرد.

پرز هرگز دوست نداشت ایکر همراه اسپانیا قهرمان جهان شده و جام را بالای سر ببرد. به همین دلیل او با حمایت مالی از یکسری روزنامه نگارها و رسانه ها، کمپینی علیه پسرم راه اندازی کرد تا شخصیت او را زیر سوال ببرند. پشت سر کمپینی که بر علیه ایکر به راه افتاد، شخص پرز قرار داشت.

او فقط به بازیکنانی علاقه دارد که خودش خریداری می کند. بطور مثال او اگر بیل را با قیمت بالا خریداری می کند، برای اینکه پیراهن او بیش از بازیکنان دیگر فروش برود، حاضر است به تخریب شخصیتی بازیکنان تیم خودش هم اقدام کند. او پسرم را نزد هواداران خراب کرد تا مثلا بازیکنی مثل بیل محبوبتر شده و پیراهنش بیشتر فروش برود. به این می گویند مارکتینگ.

در خیلی از برنامه های ورزشی، رفتار مناسبی با پسرم نشد. در برخی بازی ها اشتباهات رونالدو و بیل بیشتر از ایکر تاثیرگذار بودند ولی چنان رفتاری با آنها نشد. حالا همان خبرنگاران و رسانه ها، برای گرفتن یک مصاحبه خداحافظی با ایکر، دست به چاپلوسی او می زنند."

پدر ایکر کاسیاس نیز در این مصاحبه گفت:" مشکلاتی که برای پسرم در زمان مورینیو ایجاد شد، با حمایت نامحسوس پرز همراه بود. او بسیار تلاش کرد تا ایکر به تیمی بزرگ منتقل نشود. پسرم در 34 سالگی می توانست به تیم هایی چون منچستریونایتد یا پاری سن ژرمن بپیوندد. او برای جدایی ایکر و برای کم کردن مبلغ غرامتی که باید به او پرداخت می کرد، کارشکنی های زیادی انجام داد.
برای خداحافظی او به نشست خبری نخواهیم رفت؛ چون می دانیم که این یک تئاتر ترتیب داده شده توسط پرز است. تنها در صورتی همراه پسرم خواهیم بود که خودش از ما بخواهد."



دیدگاه‌ها