کد خبر : 1251727 | 21 تیر 1394 ساعت 18:06 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

99 در صد ماموریت خود را در نقل و انتقالات انجام داده ایم

خلیلیان: سپاهان گران ترین تیم لیگ نیست

مدیرعامل باشگاه سپاهان ادعا می کند که تیمش گران ترین تیم لیگ برتر نیست.

خلیلیان: سپاهان گران ترین تیم لیگ نیست
مهرزاد خلیلیان با رد شایعاتی که در مورد قراردادهای ملیلیاردی باشگاه سپاهان مطرح می شود به "ورزش سه" گفت: چنین چیزی هرگز درست نیست. فصل گذشته هم این شایعات در مورد باشگاه سپاهان وجود داشت ولی با با اسناد و مدارکی که در اختیار سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال، سازمان بازرسی و وزارت ورزش به طور شفاف ارائه کردیم مشخص شد این حرف ها اصلا درست نیست. خیلی از تیم ها که با برای قهرمانی مبارزه می کردند، بیشتر از ما هزینه کرده بودند.

او ادامه داد: گناه سپاهان این است که قهرمان می شود. سپاهان باید ندود و برای قهرمانی تلاش کند تا این شایعات پشت سر این تیم نباشد. به هرحال چون ما باشگاه موفقی هستیم این حرف و حدیث ها در موردمان درست می شود ولی اصلا این صحبت ها درست نیست.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد شایعاتی که در مورد قرارداد یک میلیارد و هفتصد میلیونی این باشگاه با احسان حاج صفی منتشر شده است هم گفت: احسان حاج صفی پیشنهاد قرارداد یک میلیارد و هفتصد میلیونی داشته اما نه از سپاهان بلکه از یک باشگاه دیگر در ایران چنین پیشنهادی را داشته است. حاج صفی یک بازیکن نیست بلکه یک چهره است. او بازیکنی است که از باشگاه های خارجی و داخلی پیشنهاد داشته است ولی ترجیح داد در خانه خود بماند. در مورد بازیکنانی مثل هادی عقیلی، عبدالله ویسی، خلعتبری و محرم نویدکیا هم شرایط به همین صورت بوده است. این نشان می دهد که برای قهرمانی فقط پول کافی نیست و نیاز به یک همدلی دارد که فولاد مبارکه سپاهان به آنم رسیده است.

او ادعا می کند فعالیت سپاهان در فصل نقل و انتقالات تا حدود زیادی تمام شده است: من آقای فرکی را ندیده ام و باید به اردوی ترکیه بروم و جلسه مفصلی با آقای فرکی بگذارم تا در مورد دو سه بازیکن مورد نظر ایشان صحبت کنم. البته می توانم بگویم که 99 درصد کار ما در فصل نقل و انتقالات تمام شده است و شاید در نیم فصل بازیکنان مورد نظرمان را جذب کنیم.

دیدگاه‌ها