کد خبر : 1251768 | 21 تیر 1394 ساعت 21:55 | 82.1K بازدید | 0 دیدگاه

جهانداری: با استقلال تهران برابری می کنیم

جهانداری مالک باشگاه استقلال اهواز است که به همراه ملکی پیگیرهر چه زودتر انجام شدن کارهای مربوط به تکمیل تیم استقلال اهواز هستند.

جهانداری: با استقلال تهران برابری می کنیم
به گزارش "ورزش سهگ، ارسطو جهانداری در این رابطه گفت: دنبال مساله اداره کردن باشگاه استقلال اهواز بودیم که دوستان هم کمک مان کردند تا این کار را انجام دهیم. انشالله که در این زمان کم بتوانیم تیم پرطرفدار استقلال اهواز را هر چه سریع تر سروسامان دهیم.

او در مورد انتقال امتیاز فولاد نوین به استقلال اهواز گفت: این مساله در نهایت انجام شد و مساله انتقال امتیاز به فدراسیون هم فکس شده و بالاخره بعد از 5، 6 سال استقلال اهواز لیگ برتری شد.

مالک باشگاه استقلال اهواز در مورد اینکه حالا با آمدن این تیم خوزستان 3 سهمیه لیگ برتری دارد، نظرش را اینگونه بیان کرد: در حال حاضر ما نیز به اندازه تهران تیم داریم خوزستان با همه شهرهای ایران فرق دارد. درست است خیلی از استان ها فوتبال دارند اما فوتبالشان هنوز به خانه ها نرفته اما در خوزستان مردم با فوتبال عجین شده اند در ضمن خدماتی که استقلال اهواز دارد، با استقلال تهران برابری می کند. تیم های خوزستانی همیشه مطرح بوده است و شما اگر به تیم ملی در دوره های قبل توجه کرده باشید می دانید که اکثر بازیکنانش اصالت خوزستانی داشته اند. بازیکنان خوزستانی جایگاه خاصی در فوتبالمان دارند.

جهانداری در پایان افزود: خدا را شکر با آقای ملکی شراکت خوبی داریم و اسپانسرهای خوبی نیز از تیم ما حمایت می کنند و الحمدالله مشکل مالی ای نداریم.

دیدگاه‌ها