کد خبر : 1252143 | 23 تیر 1394 ساعت 13:21 | 56.1K بازدید | 0 دیدگاه

جمشیدیان:

تا 24 ساعت تیم فصل بعدم را انتخاب می‌کنم

هافبک فصل گذشته تیم فوتبال پیکان با اشاره به وضعیتش برای فصل آینده گفت: به احتمال فراوان تا 24 ساعت دیگر تیم فصل بعدم را انتخاب می‌کنم.

تا 24 ساعت تیم فصل بعدم را انتخاب می‌کنم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم احمد جمشیدیان درمورد سکوتش بعد از سقوط پیکان به لیگ دسته اول گفت: آن زمان اتفاقاتی افتاد که امکان نداشت حرفی بزنیم. اگر صحبت می‌کردم باید از خودم و دیگران گلایه می‌کردم، بنابراین تصمیم گرفتم سکوت کنم. به هر حال اتفاقاتی که افتاد برای همه بازیکنان و مجموعه پیکان تبعات منفی داشت و اگر صحبتی صورت می‌گرفت امکان داشت باعث رنجیدن دیگران شود.

وی در ادامه در مورد وضعیت خود برای فصل آینده تأکید کرد: در این مدت بیکار نبودم و پیشنهادها را بررسی کردم. با چهار تیم شهرستانی مذاکراتی را انجام دادم و این مذاکرات با دو تیم جدی‌تر بوده است. به هر حال اگر بحث خروج از تهران باشد، این موضوع سختی‌های خاص خودش را دارد و باید در این زمینه همه کارها را به خوبی جلو می‌بردم. الان تقریباً به نتیجه رسیده‌ام و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد تا 24 ساعت دیگر تیم فصل بعدم را انتخاب خواهم کرد.

جمشیدیان در پاسخ به این سؤال که آیا جدایی‌ات از پیکان قطعی شده است، گفت: سرمربی پیکان به تازگی انتخاب شده و تازه قرار است در مورد انتخاب بازیکنان تصمیم‌گیری کنند. احتمال ماندن من در پیکان کم نیست، ولی بهتر است در مورد فصل آینده چیزی نگویم تا همه چیز روشن شود.

دیدگاه‌ها