کد خبر : 1252365 | 24 تیر 1394 ساعت 09:55 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

افزایش احتمال ماندن وایدن فلر در دورتموند

نایب رئیس و مدیر ورزشی دورتموند اطمینان دادند که قرار نیست آمدن دروازه‌بان جدید به تیمشان، موقعیت وایدن‌فلر را متزلزل کند.

افزایش احتمال ماندن وایدن فلر در دورتموند
به گزارش "ورزش سه"، میشاییل زورک ،مدیر ورزشی دورتموند، اظهار داشت:" از شرایط فعلی بضاعت دروازه‌بانی تیممان راضی هستم. رومان وایدن‌فلر کماکان یک دورتموندی است. تجربیات او قطعا می‌تواند برای ما راهگشا باشد."
هانس یواخیم واتسکه هم درمورد وضعیت بلاتکلیفی رومان وایدن‌فلر به "بیلد" گفت:" من شاکله کنونی تیم دروازه‌بانانمان را بسیار بسیار مثبت می‌بینم چونکه ما صاحب دو دروازه‌بان فوق‌العاده هستیم. هر گونه تصمیم‌گیری در مورد نحوه استفاده از پتانسیل این دروازه‌بانان بر عهده مربی تیم است اما من امیدوارم که این شاکله همینطور باقی بماند، چونکه این صورت فعلی بسیار بسیار خوب است."
به این ترتیب به نظر می‌رسد واتسکه به تمام حرف و حدیث‌ها درمورد رفتن رومان وایدن‌فلر پایان داد و خیال او را راحت کرد. این دروازه‌بان که سیزده سال پیاپی است پیراهن دورتموند را بر تن می‌کند، در فصلی که گذشت در مجموع عملکرد ضعیفی در چارچوب دروازه بروسیا دورتموند از خود نشان داد. این مسئله در هفته‌های پایانی دور برگشت موجب شده بود که یورگن کلوپ این سنگربان ملی‌پوش و کهنه‌کار را روی نیمکت بنشاند و از میچ لانگراک استرالیایی را به میدان بفرستد. بعد از پایان فصل و با شروع نقل و انتقالات تابستانی سران دورتموند رومان بورکی را به جمع دروازه‌بانان دورتموند اضافه کردند، اما درحالیکه این اتفاق می‌رفت تا رسانه‌ها را به پایان دوران وایدن‌فلر در وست‌فالن مطمئن کند و خود این بازیکن هم دچار بلاتکلیفی شده بود، لانگراک استرالیایی را به اشتوتگارت ترانسفر کردند.

دیدگاه‌ها