کد خبر : 1252498 | 24 تیر 1394 ساعت 16:07 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

مدیران فوتبال باید دلگرمی بدهند

سمندر: نباید خشک و تر با هم بسوزند

مدیر عامل باشگاه گسترش فولاد تبریز از مطرح شدن موضوع بدهی‌های باشگاه‌های فوتبال انتقاد کرد و گفت: نباید در این باره خشک و تر با هم بسوزند.

سمندر: نباید خشک و تر با هم بسوزند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر غلامرضا سمندر، درخصوص قرعه تیم فوتبال گسترش فولاد در فصل پانزدهم لیگ برتر، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: هیچ قرعه‌ای در مسابقات فوتبال نمی‌تواند آسان تلقی شود و به هر حال تمامی تیم‌ها برای کسب بهترین نتیجه راهی میدان می‌شوند و از این رو نباید قرعه کشی مسابقات این فصل را مطلوب قلمداد کرد. اما با توجه به شرایط قرعه مسابقاتی گسترش فولاد در دو فصل اخیر لیگ برتر، در این فصل شرایط به نسبت خوبی را در پیش رو داریم.

وی در واکنش به مطرح شدن موضوع بدهی باشگاه‌های فوتبال در روزهای اخیر، تاکید کرد: بیان این موضوع مصداق بارز مَثَل "همه را با یک چوب زدن" است. مطرح کردن این بحث که تمامی تیم‌های حاضر در لیگ برتر بدهی معوق دارند و بدهی چند میلیونی یک باشگاه را که اتفاقاا تسویه هم شده، در کنار، بدهی‌های میلیاردی باشگاه‌های دیگر قرار می‌دهند، به دور از انصاف و اخلاق حرفه‌ای است.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز با تاکید بر اینکه باشگاه گسترش فولاد تبریز همواره در تمامی ادوار فعالیت خود، به بهترین نحو مطلوب مطالبات طرف حساب‌های خود را پرداخت کرده است، خاطرنشان کرد: باشگاه گسترش فولاد بعنوان نماینده بخش خصوصی، بهترین کارنامه را در موضوع پرداخت بدهی ها دارد و هیچ پرونده ای در این خصوص برای باشگاه گسترش فولاد مفتوح نیست.

وی با ابراز ناراحتی از عدم تفکیک شرایط باشگاه‌ها در موضوع بدهی‌های معوقه اظهار کرد: نباید ذهنیت غالب جامعه را به سمتی جهت داد که در این قبیل موضوعات تمامی باشگاه با یک نگاه متصور شوند و خشک و تر با هم بسوزند.

سمندر با اظهار امیدواری نسبت به بهبود شرایط پیش آمده برای باشگاه‌های فوتبال، گفت: وضعیت اقتصادی باشگاه‌های فوتبال به حد کافی شرایط را برای فعالیت باشگاه دشوار کرده است و مسئولان امر دست کم باید دلگرمی مدیران باشگاه‌ها را برای تدوام فعالیت جلب کنند تا شرایط را به شیوه مطلوب بهبود سازند.

دیدگاه‌ها