کد خبر : 1252782 | 26 تیر 1394 ساعت 15:52 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

تکلیف سرمربی منصوری تا فردا مشخص می‌شود

تکلیف سرمربی تیم فوتسال منصوری قرچک تا عصر فردا مشخص خواهد شد.

تکلیف سرمربی منصوری تا فردا مشخص می‌شود
به گزارش "ورزش سه" از فارس، تیم فوتسال منصوری در هفته اول لیگ برتر فوتسال شکست را تجربه کرد و درهفته دوم نیز دیدار این تیم مقابل تأسیسات دریایی با حواشی روبه‌رو بود که در پایان نیمه اول مسئولان منصوری تصمیم گرفتند تیم‌شان را به‌علت عدم حضور نیروی انتظامی در سالن به زمین نفرستند.

نکته قابل توجه در تیم منصوری عدم حضور داورزنی سرمربی این تیم روی نیمکت بود. گویا وی پس از شکست هفته اول این تیم از بازیکنان دلخور شده و در تمرینات هم حاضر نشد که سرانجام این مسئله به عدم حضور او روی نیمکت تیم منجر شد.

اکبر تقوی سرپرست تیم درخصوص اینکه آیا قرار است سرمربی تیم تغییر کند، گفت: ما قرار است با داورزنی جلسه‌ای داشته باشیم و ظرف 24 ساعت آینده در این مورد تصمیم خواهیم گرفت. اگر وی تمایل داشته باشد بازگردد، به کار خود در منصوری ادامه خواهد داد؛ در غیر اینصورت ما گزینه‌هایمان را بررسی خواهیم کرد.

وی درمورد اینکه آیا رضا لک هم جزو گزینه‌های منصوری است یا خیر، تصریح کرد: لک هم یکی از گزینه‌های ماست، اما به هر حال خودش می‌داند که چه تصمیمی بگیرد؛ زیر با میثاق قرارداد دارد. 5-4 گزینه دیگر هم داریم که تا عصر فردا مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ها