کد خبر : 1253056 | 28 تیر 1394 ساعت 15:09 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش تمرین پرسپولیس

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در دو گروه برگزار شد و سرمربی سرخپوشان با چیدن موانع نوع تمرین را طراحی کرد.

گزارش تمرین پرسپولیس
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تیم فوتبال پرسپولیس پس از انجام بازی دوستانه برابر تیم فوتبال امید ترینیدادوتوباگو که با برتری 2 بر صفر سرخپوشان همراه بود، امروز تمرینات خود را در قالب دو گروه برگزار کرد.

گروه نخست که شامل محسن بنگر، رامین رضاییان، بابک حاتمی، احمد نوراللهی، میلاد کمندانی، علی علیپور، مهرداد کفشگری و کمال کامیابی‌نیا می‌شدند به سالن بدنسازی هتل پاتالیا رفتند و کار با وزنه را زیر نظر تی‌هومیر به مدت یک ساعت انجام دادند.

گروه دیگر بازیکنان پرسپولیس هم که سوشا مکانی، مرتضی قدیمی‌پور، رضا نورمحمدی، وحید حیدریه، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، امید عالیشاه، رضا خالقی‌فر، لوکا ماریچ، محمد رحمتی، مهدی طارمی، هادی نوروزی و لامی‌نژاد را شامل می‌شدند، ساعت 9:30 هتل را ترک کردند و برای تمرین راهی زمین چمن هتل پاتالیا شدند.

در این تمرین که از ساعت 10 صبح آغاز شد، مطابق معمول دروازه‌بان‌ها از سایر بازیکنان جدا شدند و تمرینات مخصوص را زیر نظر ایگور پانادیچ برگزار کردند. در آن سوی میدان و در حالی که برانکو ایوانکوویچ مشغول مانع چیدن و طراحی تمرین بود، آندره پانادیچ بدن‌ها را با توپ گرم کرد.

پس از اینکه بازیکنان آماده شدند، تمرین تاکتیکی در فضای کوچک و در قالب دو تیم قرمز و زرد انجام شد. در این تمرین مدافعان قرمز پوشیدند و هافبک‌ها و مهاجمان زرد به تن کردند و پاسکاری و حداکثر دو ضربه به توپ را تمرین کردند. در این مرحله برانکو و آندره کار بازیکنان را به دقت زیرنظر داشتند و به دفعات نکات موردنظر را به آنها منتقل می‌کردند.

تقسیم بازیکنان به سه گروه و استقرار آنها در سه نقطه مختلف زمین بخش بعدی تمرین بود. در این بخش یک گروه چهار نفره روی خط، چهار نفر دیگر در میانه میدان و سه نفر جلوتر از آنها و پشت محوطه جریمه قرار گرفته بودند که پس از گذر از موانع و حرکت رو به جلو، بازیکنانی که روی خط بودند توپ را از جناحین سانتر می‌کردند و دو نفر دیگر به سمت دروازه ضربه می‌زدند که مکانی و قدیمی‌پور به نوبت درون دروازه می‌ایستادند.

تمرین سرخپوشان در ساعت 11 به اتمام رسید و پس از بازگشت به هتل پاتالیا به دستور برانکو گروه دوم هم به سالن بدنسازی هتل پاتالیا رفتند و زیر نظر تی‌هومیر به بدنسازی پرداختند.

دیدگاه‌ها