کد خبر : 1253303 | 29 تیر 1394 ساعت 18:00 | 17.9K بازدید | 6 دیدگاه

مدیرعامل سپاهان بدهکاری را تایید می‌کند

خلیلیان: فوتبال ایران در آستانه ورشکستگی است

انتشار نام سپاهان به عنوان یکی از باشگاه هایی که به دلیل بدهکاری حق دریافت خدمات اداری از سازمان لیگ‌برتر را ندارند، تعجب ناظران را برانگیخت.

خلیلیان: فوتبال ایران در آستانه ورشکستگی است
به گزارش "ورزش سه"، باشگاه سپاهان همواره از متمول ترین باشگاه های لیگ‌برتر بوده و ساختار این مجموعه اصفهانی مانع از بالا گرفتن بحران های مالی شده است. با این حال مهرزاد خلیلیان مدیرعامل سپاهان تایید می‌ کند که این باشگاه مبالغ گزافی بدهکار است. او می‌ گوید: ما بدهکاری زیاد داریم اما بسیار هم طلبکار هستیم و باید مطالباتمان را دریافت کنیم که متاسفانه هنوز اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

او درباره نامه دبیرکل فدراسیون مبنی بر منع فعالیت سپاهان می‌ گوید: نامه آقای اسدی هفته پیش به دست ما رسیده و ما جواب دقیق به ایشان ارسال کردیم چون در بررسی ها برخی مسائل نادیده گرفته شده بود. من امروز با آقای تاج صحبت کرده ام و این مساله به شکلی که در رسانه ها درج شده نیست.

خلیلیان در ادامه با هشدار نسبت به وضعیت مالی باشگاه های فوتبال ایران می‌ گوید: در حال حاضر شرایط دشواری را پشت سر می‌ گذاریم ما سال گذشته توانستیم با منابعی که داریم موضوع را مدیریت کنیم و کار را ادامه بدهیم اما با توجه به اینکه پولی وارد فوتبال نمی‌ شود، باید گفت باشگاهداری ما شبیه دست و پا زدن برای فاصله گرفتن از وضعیت فعلی شده تا فوتبال باشگاهی در ایران زنده بماند. در حال حاضر باشگاه های فوتبال ایران در حال ورشکستگی هستند و خود سازمان لیگ به عنوان متولی برگزاری مسابقه باید دریافت مطالبات فوتبال را به صورت جدی تر در دستور کار بگذارد. من با ادامه روند فعلی شرایط خوبی در فوتبال نمی‌بینم.

دیدگاه‌ها