کد خبر : 1253778 | 31 تیر 1394 ساعت 10:28 | 37.9K بازدید | 1 دیدگاه

برانکو تکلیف شعبانی را مشخص می‌کند

مسئولان باشگاه پرسپولیس برای ثبت قرارداد شعبانی تا بازگشت برانکو از ترکیه صبر می‌کند.

برانکو  تکلیف شعبانی را مشخص می‌کند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مسئولان باشگاه پرسپولیس تا زمان بازگشت برانکو از اردوی ترکیه قرارداد محمدباقر شعبانی را ثبت نخواهند کرد.

محمدباقر شعبانی بعد از توافق اولیه با مسئولان باشگاه پرسپولیس همراه با این تیم راهی اردوی ترکیه شد، اما چون قراردادش در هیئت فوتبال استان تهران ثبت نشده بود اوایل این هفته به ایران برگشت تا قراردادش با پرسپولیسی‌ها را ثبت کند که این اتفاق تا به امروز رخ نداده است.

جریان از این قرار است که مسئولان باشگاه پرسپولیس در نظر دارند یک جای خالی در لیست بزرگسالان تیم‌شان برای نیم‌فصل نگه دارند و از این‌رو ترجیح می‌دهند به جای شعبانی یک دروازه‌بان جوان و زیر 23 سال جذب کنند، اما برانکو روی عقد قرارداد با شعبانی اصرار دارد.

در روز‌های اخیر شعبانی در باشگاه پرسپولیس سرگردان بوده است و مسئولان باشگاه پرسپولیس تصمیم دارند در نشستی که عصر روز پنجشنبه با برانکو خواهند داشت او را متقاعد کنند که قید جذب شعبانی را زده و سعید ابراهیم‌پور دروازه‌بان فصل گذشته تیم نساجی مازندران را که زیر 23 سال سن دارد به خدمت بگیرند.

باشگاه نساجی نیز برای صدور رضایت‌نامه ابراهیم‌پور مبلغ 200 میلیون از باشگاه پرسپولیس درخواست کرده و قرار است این مبلغ طی دو فقره چک به این باشگاه لیگ یکی داده شود، البته به شرطی که برانکو از جذب شعبانی منصرف شده و موافقت خود را با پیوستن دروازه‌بان جوان نساجی به تیمش اعلام کند.

دیدگاه‌ها