کد خبر : 1253908 | 31 تیر 1394 ساعت 16:35 | 51.2K بازدید | 3 دیدگاه

سلیمان‌فلاح برای استقلال دردسرساز می‌شود؟

میلاد سلیمان‌فلاح نیم فصل دوم فصل گذشته با استقلال قرارداد امضا کرد اما کمتر به بازی گرفته شد.

سلیمان‌فلاح برای استقلال دردسرساز می‌شود؟
به گزارش "ورزش سه"، پرویز مظلومی اعتقادی به ادامه همکاری با او ندارد اما قرارداد این بازیکن با استقلال دو سال و نیمه است و اگر آبی ها می‌ خواهند او را از لیست خارج کنند باید پول فسخ قراردادش را بپردازند. استقلال هم اکنون با مشکلات مالی عدیده ای روبه‌رو است و نمی‌ تواند این کار را کند. جالب است که بدانید سلیمان‌فلاح هم مثل امیرحسین صادقی و هاشم بیک‌زاده تا پول تسویه حسابش را نگیرد، حاضر نیست قراردادش را با استقلال فسخ کند و قانونا می‌ تواند در تمرینات استقلال حاضر شود حتی اگر به بازی گرفته نشود.

میلاد سلیمان‌فلاح در این باره به ورزش سه می‌ گوید: باشگاه باید قرارداد من را فسخ کند تا من بتوانم تیم جدیدم را انتخاب کنم. من در لیست مازاد استقلال قرار گرفته ام و آنها باید با من تسویه حساب کنند و رضایتنامه ام را بدهند. اگر این اتفاق بیافتد من از استقلال جدا می‌ شوم.

او در پاسخ به این سوال که آیا از تیمی پیشنهاد دارد یا نه هم گفت: نه صحبت خاصی نشده است البته من خودم هم خیلی پیگیر نیستم چون به هر حال حضور در استقلال از بودن در خیلی از تیم ها بهتر است. باتوجه به اینکه باشگاه با من تسویه حساب نکرده است، من تا این لحظه در استقلال خواهم ماند و در تمرینات این تیم شرکت می‌ کنم.

دیدگاه‌ها