کد خبر : 1254334 | 02 مرداد 1394 ساعت 17:54 | 26.6K بازدید | 0 دیدگاه

فیاضی: فعلا سکوت خواهم کرد

کاپیتان تیم والیبال امید ایران در حال حاضر یکی از پرکارترین والیبالیست های ایران محسوب می‌ شود اما او در لیست کواچ نتوانست جایی پیدا کند.

فیاضی: فعلا سکوت خواهم کرد
به گزارش "ورزش سه"، والیبال ایران طی روزهای آینده، روزهای پرترافیکی را سپری خواهد کرد، به طوری که در تمامی رده های سنی مسابقات جهانی را پیش رو خواهد داشت. نوجوانان، جوانان، امیدها و بزرگسالان تیم هایی هستند که باید در مسابقات جهانی حضور به عمل بیاورند. در کنار تمام این مسابقات، قهرمانی آسیا هم رویدادی است که تیم‌ملی والیبال باید در آن شرکت کند.

پوریا فیاضی یکی از پرکارترین بازیکنان حال حاضر والیبال ایران است که در 3 تیم ب ایران، زیر23 سال و پیکان حضور دارد. او در مسابقات قهرمانی امیدهای آسیا موفق شد بهترین بازیکن مسابقات لقب بگیرد اما جایی در لیست کواچ نداشت. او در مورد آخرین وضعیتش به ورزش سه گفت: دلیل حضور نداشتم در لیست تیم‌ملی را نمی‌ دانم. در شرایط خوبی از نظر آمادگی به سر می‌ برم و در چند مسابقه ای هم که پشت سر گذاشتیم، عملکرد خوبی داشته ام اما با تمام این مسائل باز هم در لیست تیم‌ملی قرار نگرفتم. ترجیح می‌ دهم فعلا در این باره هیچ صحبتی نکنم و تمام تمرکزم را روی مسابقات پیش رو گذاشته ام.

او در مورد مسابقاتی که قرار است در آن شرکت کند گفت: قهرمانی آسیا نزدیک ترین مسابقاتی است که باید در آن حاضر شوم بعد از آن جام باشگاه های آسیا را داریم که با پیکان به چین تایپه خواهیم رفت و در پایان قهرمانی امیدهای جهان است که حساسیت بالایی دارد. درست است که حالا در لیست تیم‌ملی بزرگسالان قرار ندارم و دلیلش را هم نمی‌ دانم اما من همیشه بازی در تیم‌ملی را وظیفه خودم می‌ دانستم و برایم اهمیتی ندارد که در کدام رده بازی می‌ کنم. مهم این است که پیراهن تیم‌ملی را بپوشم. امیدوارم در این سه تیمی که حضور دارم بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم و یک بار دیگر به تیم‌ملی بزرگسالان بازگردم.

دیدگاه‌ها