کد خبر : 1254430 | 03 مرداد 1394 ساعت 10:52 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

آهی: قلعه‌نویی از باشگاه ضمانت گرفت

با در دست گرفتن هدایت ملوانان توسط امیر قلعه‌نویی طی چند روز اخیر این تیم بالاخره از بلاتکلیفی درآمد و استارت کارش را زد.

آهی: قلعه‌نویی از باشگاه ضمانت گرفت
به گزارش "ورزش سه"، احمد آهی در مورد شرایط ملوان گفت: خدا را شکر اوضاع کمی روبه راه شده، تیم ما خوب است و مهره های خوبی داریم. فعلا که ایمان صادقی و سروش سعیدی از جمع ما جدا شدند که به جای صادقی، پاشنکو را آورده اند و فکر کنم قرار است یک هافبک طراح نیز بگیریم و با قرار گرفتن یک بازیکن احتمالا تیم مان تکمیل می‌ شود. با همین بازیکنانی که داریم حرف های زیادی برای گفتن داریم اما متاسفانه خیلی دیر تمرینات را شروع کردیم و در حال حاضر تنها یک هفته تا شروع بازی ها باقی مانده است، بازیکنان سربازی که داریم نیز مهره های بسیار خوبی هستند. متاسفانه امسال لیست بزرگسال هر تیم از 23 نفر به 18 نفر کاهش یافته و این مساله محدودیت های زیادی را برای مربیان و بازیکنان ایجاد کرده است.

او در پاسخ به این سوال که فکر می‌ کند کار کردن با امیر قلعه‌نویی چطور باشد ادامه داد: دو جلسه بیشتر نیست امیرخان را دیده ایم، یک جلسه صحبت کرده ایم و یک جلسه تمرین پرفشار انجام دادیم که خیلی خوب بود. از فردا مجددا زیرنظر او تمرین می‌کنیم، یک هفته ای است که آقای محمدی ما را تمرین می‌ دهد که تمرینات خیلی خوبی هم بود.

مدافع باتجربه ملوان با اشاره به اینکه قرعه سختی به نامشان خورده نظرش را اینگونه بیان کرد: هفته اول با ذوب‌آهن بازی داریم و بعد از آن با استقلال تهران، استقلال اهواز و نفت‌تهران. قسمت این بود که هفته های ابتدایی را سخت شروع کنیم در حالی که از لحاظ بدنی خیلی آماده نیستیم اما خدا را شکر هفته های بعد از آن بازی های به نسبت راحت تری را در پیش داریم.

آهی در پایان در مورد اینکه تاکنون پولی از ملوان دریافت کرده اند یا خیر افزود: هنوز به ما پول نداده اند ولی در این باره جلسه داشته ایم. آقای قلعه‌نویی به محض اینکه به ملوان آمد از مسوولان قول و ضمانت گرفت که پول بچه ها را بدهند و حتی اگر مالک نتوانست به قولش عمل کند، هیات مدیره باید پول بچه ها را جور کند. ما هم در این مدت صبر کرده ایم اما دیگر سخت است بدون دریافتی کارمان را انجام دهیم. طبق صحبت هایی که آقای قلعه‌نویی با باشگاه انجام داده، قرار شده مقداری از طلب فصل گذشته مان را بدهند و از قرارداد جدیمان هم پولی دریافت کنیم تا فکر بازیکنان کمتر درگیر باشد. اگر اینچنین ضعف هایی برطرف شود، با توجه به کادرقوی و بازیکنان خوبی که ملوان دارد، امسال شاهد یک ملوان پرقدرت خواهید بود.

دیدگاه‌ها