کد خبر : 1254499 | 03 مرداد 1394 ساعت 13:30 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

رودکی: دست از بازی‌های بچگانه بر نمی‌دارند

ملی‌پوش سنگین وزن جودو گفت: واقعاً مدیر تیم‌های ملی و مسئولان فدراسیون تا کی‌می‌خواهند به این بازی‌های بچگانه ادامه دهند؟

رودکی: دست از بازی‌های بچگانه بر نمی‌دارند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم محمد رضا رودکی ضمن انتقاد شدید از مسئولان فدراسیون جودو عنوان کرد: نام من با هماهنگی سرمربی تیم ملی برای اردوی روسیه رد شد اما مدیر تیم‌های ملی و مسئولان فدراسیون به من اطلاع ندادند تا از این اردو جا بمانم. واقعا مدیر تیم‌های ملی و مسئولان فدراسیون تا کی می‌خواهند به این بازی‌های بچگانه ادامه دهند؟ متعجب هستم چرا مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک به فریاد جودو نمی‌رسند.

وی ادامه داد: خودم را برای کسب سهمیه المپیک آماده می‌کنم و با هماهنگی زارعیان قرار بود در اردوی مشترک روسیه تمرین کنم و ظاهرا نامم برای این موضوع رد شده ولی با شیطنتی که صورت گرفت نتوانستم به روسیه بروم. این اردو می‌توانست در روند آمادگی‌ام بسیار تاثیرگذار باشد که با بچه‌بازی برخی مسئولان از دستم رفت. در تمام رشته‌ها ورزشکاران را برای گرفتن سهمیه کمک می‌کنند اما در جودو چوب لای چرخ می‌گذارند.

سنگین وزن جودو گفت: متاسفانه میراسماعیلی در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی مرا دوست خود خطاب می‌کند و بعد از آن تنها به دنبال آسیب زدن است. واقعا برای ورزش کشور متاسفم که هیچ اقدامی صورت نمی‌گیرد و اوضاع این رشته تا این اندازه خراب است.

دیدگاه‌ها