کد خبر : 1254851 | 04 مرداد 1394 ساعت 13:47 | 211.3K بازدید | 24 دیدگاه

سرمربی نفت را قال گذاشتند

اعتراض منصوریان به جوایز بهترین‌های لیگ

علیرضا منصوریان یک روز بعد از تماس اعضای سازمان لیگ مبنی بر انتخابش به عنوان بهترین سرمربی فصل، شاهد اهدای این جایزه به حسین فرکی سرمربی سپاهان بود.

اعتراض منصوریان به جوایز بهترین‌های لیگ
به گزارش "ورزش سه"، قرار بر این بوده که برگزارکنندگان مراسم برای تولید ویدئوی جایزه بهترین سرمربی از منصوریان فیلمی بگیرند اما این اتفاق هرگز رخ نداد چرا که ظاهرا تغییراتی در توزیع جوایز رخ می دهد و در نهایت این جایزه به حسین فرکی می رسد که با سپاهان قهرمان ایران شده است.

این جایزه، یکی از جنجالی ترین بخش های توزیع جوایز امسال است که البته با اتهام مهندسی شدن مواجه شده است. در این مراسم، عنوان بهترین هافبک به آندرانیک تیموریان رسید حال آنکه بهترین بازیکن انتخابی (قاسم حدادی فر) هم یک هافبک است ...

منصوریان درپاسخ به سئوال ما درباره این اتفاق می گوید: دیشب شب تعامل بود .آقای تاج طوری برنامه‌ریزی کرد که دل همه را به دست بیاورد اما از آنها می‌خواهم طوری کار نکنند که به شعور مردم توهین شود.

او که این ماجرا گلایه مند است، دوست دارد بیشتر رسانه ها در این باره بنویسند که آیا بهترین های فصل پیش او و یحیی گل محمدی بوده اند یا حسین فرکی که البته دومین قهرمانی خود را در به دست آورد. منصوریان می گوید : در دو سه نکته من انتقادات شدیدی به انتخاب‌ها دارم؛ اول اینکه علیرضا فغانی که فینال جام ملت‌های آسیا را سوت زده چرا نباید در جمع بهترین داوران انتخاب شود؟‌ هرچند که خودش مصاحبه کرده و گفته چون علیه تاج حرف زده به این مراسم دعوت نشده که همین مسئله برای من سؤال ایجاد کرد که فغانی کجاست؟ معیار انتخاب بهترین هافبک لیگ چیست؟ خود من در پست هافبک بازی می‌کردم و آیا برای انتخاب بهترین هافبک معیار پاس گل مطرح نبوده است؟ آیا کیفیت بالای بازیکن مطرح نبوده؟‌ آیا نباید الگوی صحیح درست کنیم؟ ایمان مبعلی 43 بازی برای نفت انجام داده و بالای 20 پاس گل داده است. از طرف دیگر تیمش جزو 8 تیم برتر آسیاست و در لیگ سوم شده و به فینال جام حذفی هم صعود کرده است. آیا نباید گلسازترین هافبک لیگ به عنوان بهترین هافبک انتخاب شود؟ این مسئله برای من جای سؤال زیاد دارد و جالب اینجاست که مبعلی حتی جزو کاندیداها هم نبود.

او درباره انتخاب حسین فرکی هم می گوید: باید قبل از هرچیز تبریک بسیار زیادی به استاد خودم حسین فرکی بگویم چرا که او از هفته هشتم در سپاهان کار کرد و توانست تیمش را قهرمان کند. از طرف دیگر من اول راه هستم و تلاش می‌کنم تا بتوانم به موفقیت برسم چرا که نگاه من به این انتخاب‌ها نیست و نگاه من جای دیگری است. من می‌خواهم با جدیت و تلاش اولین مربی لژیونر فوتبال ایران باشم.

دیدگاه‌ها