کد خبر : 1254897 | 04 مرداد 1394 ساعت 15:33 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

رفیعی هم حذف شد

نصرآزادانی با کسب برنز به کار خود پایان داد

علیرضا نصرآزادانی تکواندوکار وزن 74- کیلوگرم تیم ملی با شکست مقابل نماینده کره جنوبی به مدال برنز بسنده کرد.

نصرآزادانی با کسب برنز به کار خود پایان داد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، در ادامه پنجمین روز از تورنمنت آزاد کره‌جنوبی (G2) که از صبح امروز (یکشنبه) با رقابت‌های تکواندوکاران وزن 74- کیلوگرم مردان در شهر "چونچئون" کره جنوبی در حال برگزاری است، علیرضا نصرآزادانی با 4 پیروزی و یک شکست مدال برنز این وزن را به گردن آویخت.

کاپیتان تیم ملی تکواندوی کشورمان که در نخستین گام در راند طلایی نماینده کره جنوبی را برده بود، در ادامه نیز با نتایج 12 بر 8، 13 بر 12 و 10 بر 8 از سد دیگر تکواندوکاران کشور میزبان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

او برای راهیابی به فینال این مسابقات بازهم یکی دیگر از تکواندوکاران کره جنوبی را پیش رو داشت که پس از تساوی در پایان راند سوم، در راند طلایی نتیجه را واگذار کرد و مدال برنز را بدست آورد.نصرآزادانی با این مدال ارزشمند، 7.2 امتیاز به اندوخته‌های خود در رنکینگ المپیک اضافه کرد.

تیم ملی تکواندوی کشورمان امروز، یک نماینده دیگر نیز در این وزن در اختیار داشت، که سید محمد رفیعی پس از دو پیروزی برابر نمایندگان کانادا (9-6) و کره جنوبی (14-8) در راند طلایی به تکواندوکار آذری باخت و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

تیم ملی تکواندوی کشورمان تاکنون در این رقابت‌ها در وزن 54- کیلوگرم توسط آرمین هادی پور طلایی شده و در وزن 87- کیلوگرم، امید عمیدی مدال نقره را بدست آورده است.

این دوره از مسابقات از روز (چهارشنبه – 31 تیرماه) در شهر "چونچئون" کره جنوبی آغاز و پس از 6 روز پیکار فردا (چهارشنبه) به پایان خواهد رسید.

تورنمنت آزاد کره جنوبی G2 است و دارندگان مدال طلا 20 امتیاز، مدال نقره 12 امتیاز و مدال برنز 7.2 امتیاز، در راستای افزایش رنکینگ المپیکی برای کسب سهمیه ریو 2016، بدست خواهند آورد.


دیدگاه‌ها