کد خبر : 1255423 | 06 مرداد 1394 ساعت 11:18 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

فهرست کامل تیم های لیگ برتری (11)

گسترش فولاد تبریز؛ تراکتورآبی

گسترش فولادی ها با حفظ اسکلت اصلی تیم خود در فصل گذشته، اقدام به جذب نفرات جدیدی برای لیگ پانزدهم کردند، که به نوعی می توان گفت سعی کردند نقاط ضعف فصل پیش را پوشش دهند.

گسترش فولاد تبریز؛ تراکتورآبی
به گزارش "ورزش سه"، گسترش فولاد تبریز که فراز کمالوند را در راس کادرفنی خود حفظ کرد، با نگاه به نقص های این تیم در سال گذشته اقدام به یارگیری کرد و همین موضوع باعث شد تا آنها در تمام خطوط خود برای یارگیری تمرکز داشته باشند و البته اسکلت اصلی تیم خود را نیز حفظ کنند. اعتقاد فرازکمالوند به بازیکنان باتجربه نیز از نکات دیگری بود که در یارگیری این تیم به چشم می آمد. جذب بازیکنانی مانند محمد نصرتی، مهدی کیانی و یا سعید دقیقی در خطوط سه گانه و حفظ بازیکنان همچون مرتضی اسدی، مصطفی اکرامی و یا محمد ابراهیمی نشان دهنده همین موضوع است.

اسامی بازیکنان گسترش فولاد در فصل جدید شامل نفرات زیر خواهد بود :

گئورگی گئورگیف، مرتضی اسدی، محمد نصرتی، مصطفی اکرامی، مهدی کیانی، مگنو باتیستا داسیلوا، سعید دقیقی، محمد ابراهیمی، امید نظامی‌پور، امیرحسین کریمی، ایوب کلانتری، داود نوشی‌صوفیانی، محمدامین درویشی، علیرضا لطیفی، سیدمحسن حسینی، یوسف سیدی، داریوش شجاعیان، شهرام گودرزی، مقداد قباخلو، مجتبی ترشیز، رضا کریمی، جکسون دیپاسیو، میثم صادقی، سعید صادقی، رضا جبارنژاد، نیما مختاری، محمدامین بنای خطیبی

دیدگاه‌ها