کد خبر : 1255491 | 06 مرداد 1394 ساعت 13:47 | 23.7K بازدید | 5 دیدگاه

شجاعی:

چرا اصفهان نمی‌تواند 2 بازی را همزمان برگزار کند؟

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان می‌گوید که چرا شهر بزرگی مثل اصفهان در تأمین شرایط برگزاری دو مسابقه همزمان ناتوان است.

چرا اصفهان نمی‌تواند 2 بازی را همزمان برگزار کند؟

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم علی شجاعی در خصوص اینکه هیئت فوتبال استان اصفهان پیشنهاد تغییر تاریخ دربی این شهر را به سازمان لیگ داده و باشگاه ذوب‌آهن مخالفت خود را با این موضوع اعلام کرده است، اظهار داشت: به این دلیل مخالفت‌مان را با این مسئله اعلام کردیم که ما برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده‌ایم و نمی‌توانیم در تاریخ دیگری با سپاهان بازی کنیم.

وی افزود: شاید برای سپاهان اهمیت زیادی نداشته باشد که تاریخ دربی تغییر کند، چون آنها قبل و بعد از بازی مقابل ما در اصفهان هستند، اما ما باید از انزلی به اصفهان برگردیم و بعد از دربی به تهران برویم تا با استقلال بازی کنیم. ما دیدارهای سنگینی پیش‌رو داریم و بر حسب بازی‌های قبلی و بعدی برای دیدار با سپاهان برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این سؤال که اگر شورای تأمین و صداوسیمای استان با برگزاری همزمان دربی اصفهان و فینال فوتسال آسیا مخالفت کنند چه خواهد شد، گفت: ما کاری به شورای تأمین نداریم. مگر برگزاری یک بازی داخل سالن چقدر نیرو می‌خواهد که استان بزرگی مثل اصفهان در تأمین شرایط برگزاری مسابقه ناتوان باشد؟

شجاعی تأکید کرد: ما طبق برنامه‌ای که سازمان لیگ اعلام کرده‌است پیش می‌رویم و به هیئت فوتبال اصفهان هم اعلام کردیم پیشنهاد آنها را قبول نداریم. ما برنامه‌ریزی کرده‌ایم، هتل‌مان را گرفته‌ایم و اگر تاریخ بازی با سپاهان تغییر کند تمام برنامه‌های ما به هم می‌ریزد.

دیدگاه‌ها