کد خبر : 1255919 | 07 مرداد 1394 ساعت 23:50 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

یوجیچ: هیچگاه با کلوپ حرف نزدم

هافبک صربستانی اف ث کلن از دوران حضورش در دورتموند با نارضایتی یاد کرد.

یوجیچ: هیچگاه با کلوپ حرف نزدم
به گزارش "ورزش سه"، اگرچه میلوش یوجیچ سال 2014 با پیوستن به بروسیا دورتموند حضور در بوندسلیگای آلمان را تجربه کرد، اما ظاهرا وی از بودن در آن تیم خاطره خوبی ندارد.
او با اشاره به اینکه یورگن کلوپ با وی ارتباط برقرار نمی‌کرد به "بیلد اشپورت" گفت:" تازه دو هفته است که به کلن آمده‌ام و هنوز مربی این تیم را خوب نمی‌شناسم. با این حال از بدو ورود مسئولان باشگاه با استقبال گرمشان احساس خوب و خوشایندی را به من منتقل کردند."
یوجیچ درمورد فصلی که در دورتموند گذشت و چندان فرصت بازی پیدا نکرد افزود:" یورگن کلوپ طی یک سال و نیمی که آنجا بودم، یک بار هم نیامد با من گفتگو کند. چرایش را نمی‌دانم اما اتفاق غم‌انگیزی بود. می‌دیدم که به یکباره از دقایق حضورم در میدان کم کردند، اما هیچکس نیامد علتش را برایم توضیح بدهد. حتی میشاییل زورک هم دراینباره حرفی با من نزد."
این هافبک 23 ساله صرب سپس درمورد چشم‌اندازش در باشگاه جدید گفت:" حالا دیگر آن دوران تلخ بسر آمده و آنچه اهمیت دارد حضور ثابت و مستمر کلن در بوندسلیگاست. ما می‌توانیم حتی چند سال دیگر در بین تیم‌های بالای جدول قرار بگیریم. هدف ما این است که فصل آتی گل‌های بیشتری وارد دروازه حریفان کنیم."

دیدگاه‌ها