کد خبر : 1256482 | 10 مرداد 1394 ساعت 12:11 | 9.2K بازدید | 1 دیدگاه

استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی راه دشواری دارند

معینی: وظیفه ما عملی کردن تعهدات است

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: وظیفه هیات مدیره عملی کردن تعهدات است و وظیفه بازیکنان بازی نه مصاحبه در مورد مسائل مالی.

معینی: وظیفه ما عملی کردن تعهدات است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس مسعود معینی، درباره هفته اول لیگ و بخصوص شرایط استقلال مقابل سیاه جامگان اظهار داشت: به نظر من بازی استقلال در گام اول خوب بود و می‌توان گفت که راضی کننده بازی کردیم. البته استقلال مقداری کار دارد. سطح دفاع تیم کاملا عوض شده است البته بچه هایی که در دفاع ما بازی کردند بسیار جنگنده بودند و به دلیل جوانی انگیزه داشتند. این بچه‌ها هیچ گونه تجربه‌ای برای بازی کنار رحمتی نداشتند اما با این حال امیدوار کننده نشان دادند.

وی افزود: همان طور که مظلومی در جلسات پیش از طرح گفته بود یکی از راه‌های بهتر شدن استقلال پوست اندازی بود که این اتفاق در استقلال خوب انجام شده اگر شما به اکثر تیم‌های دقت کنید می‌بینید که بازیکنان جوان شدند و از ستاره ها دیگر خبری نیست و این بازیکنان باید خود را نشان دهند.

معینی ادامه داد: برخی تیم‌ها در ‌آماده‌سازی بهتر نشان دادند مثل ذوب آهن و سپاهان. امیر قلعه نویی هم با حضور در انزلی هیجانی مثبت در این شهر ایجاد کرده است. و روز گذشته من وقتی بازی ذوب آهن و ملوان را تماشا می‌کردم واقعا تیم ذوب آهن را تیمی خوب دیدم و آرامش یحیی گل‌محمدی نیز در کنار زمین مثال زدنی بود. همیشه هفته‌های اول تیم‌ها خوب نبودند اما برخلاف همیشه تیم‌ها در هفته اول آماده نشان دادند که البته بخشی از این آمادگی کاذب است چون هنوز خیلی از تیم‌ها آمادگی ندارند. البته من معتقدم که تیم استقلال خوزستان هم مقابل سپاهان بازی خوبی انجام داد و در کل هفته خوبی بود.

وی در مورد شرایط مالی استقلال عنوان کرد: مسائل مالی بچه‌ها تقریبا حل شده است و از این بابت مشکلی نیست. بچه های ما هم اکثرا جوان هستند و ما از کادر فنی و سرپرست تیم خواسته‌ایم که از بچه‌ها بخواهند تحمل خودر ا بیشتر کنند و همه چیز را به مسائل مالی ربط ندهند.

عضو هیأت مدیره استقلال در مورد اینکه بهرام امیری معاون این باشگاه روز گذشته اعلام کرد که امیدوار است مدیران تیم هم مانند بازیکنان همدل باشند تا تیم همدلی خود را از دست ندهد گفت: ما قطعا به عنوان مدیران تیم وظیفه داریم که به قراردادی که بسته‌ایم عمل کنیم در مقابل از مسئولین و پورحیدری می‌خواهیم که به بازیکنان اجازه ندهند در مورد مسائل مالی مصاحبه کنند. وظیفه بازیکن بازی کردن است وظیفه ما برآوردن تعهدات. تیمی که بازیکنانش در مورد چنین مسائلی کمتر مصاحبه کنند برگ برنده را دارد.

معینی همچنین ادامه داد: با توجه به بازی که از تیم‌ها دیدیم معتقدم که پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی راه دشواری دارند هر سال روش‌ها در لیگ عوض می‌شود و دو تیم پرسپولیس و استقلال خیلی باید تلاش کنند تا بتوانند به قهرمانی برسند.

معینی همچنین در مورد بازی جاسم کرار گفت: کرار در بازی مقابل سیاه‌جامگان در شخصیت سال قبل خود نبود و از بازی جنجالی و نمایشی پرهیز کرد. که این نشانه بسیار خوبی است هرچند او از لحاظ آمادگی مطلوب نیست اما اگر شرایط خوبی پیدا کند در خدمت تیم است. در هر صورت من بسیار خوشحالم که مظلومی سرمربی است که بسیار اهل مشورت است و تجربه لازم در استقلال را دارد من هم چنین باید از آقایان امیری و نظری جویباری هم تشکر کنم به خاطر زحماتی که در نقل و انتقالات کشیدند.

وی در پایان در خصوص رویارویی استقلال با ملوان در هفته دوم و حضور قلعه نویی روی نیمکت ملوان عنوان کرد: به نظرم این بازی می تواند جالب شود.

دیدگاه‌ها