کد خبر : 1257728 | 15 مرداد 1394 ساعت 01:07 | 156.8K بازدید | 0 دیدگاه

قهرمانی شاگردان گواردیولا در تورنمنت 4جانبه

پیروزی بایرن مقابل رئال در فینال آئودی کاپ

بایرن مونیخ با برتری 1-0 مقابل رئال مادرید، قهرمان رقابت های چهارجانبه آئودی کاپ شد.

پیروزی بایرن مقابل رئال در فینال آئودی کاپ
به گزارش "ورزش سه"، بایرنی ها که در آخرین رویارویی با رئال در نیمه نهایی چمپیونزلیگ سال گذشته شکست خورده بودند، در این دیدار توانستند با یک گل حریف را از پیش رو بردارند.

هر دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند. در دقیقه 8 رئال توسط تونی کروس صاحب نخستین موقعیت جدی این دیدار شد، اما ضربه این بایرنی سابق با اختلاف اندکی از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه 11 راموس فرصت داشت دروازه نویر را باز کند، اما توپ او هم راهی به درون چارچوب نیافت. یک دقیقه بعد شاگردان گواردیولا حرکتی را آغاز کردند اما دروازه‌بان رئال شوت محکم آلابا را دفع کرد.

1034798

در ادامه در حالیکه خط دفاعی رئال فرصت هر ابتکار عملی را از بایرنی‌ها گرفته بود، مهاجمان این تیم به خلق موقعیت ادامه می‌دادند. دقیقه 25 باز هم راموس صاحب یک موقعیت خطرناک شد اما رافینیا با خوش شانسی وی را ناکام گذاشت. دقیقه 31 گوتزه و لام موفق شدند موقعیتی را برای توماس مولر ساخته و پرداخته کنند، اما ضربه نهایی او با چند سانتی‌متر اختلاف از کنار تیر چپ دروازه به بیرون رفت. در دقایق پایانی نیمه اول دوگلاس کاستا خطایی ناشیانه روی خسه مرتکب شد که داور یک ضربه آزاد به سود رئال اعلام کرد، اما آلونسو با ضربه سر شوت راموس را بی ثمر گذاشت. نیمه اول با نتیجه بدون گل مساوی به پایان رسید.

پنج دقیقه بعد از شروع نیمه دوم رئال در چی خطای بن‌عطیه روی واسکز صاحب یک ضربه آزاد شد. کروس پشت این ضربه ایستاد، اما شوت دقیق این بازیکن که می‌رفت به گوشه تور دروازه بچسبد، با هنرنمایی نویر دفع شد. دقیقه 56 نوبت به مولر و لوداندوفسکی رسید تا موقعیتی برای تیم میزبان خلق کنند، اما رئالی‌ها اجازه ایجاد خطر به این دو ندادند.

دقیقه 61 بایرن می‌توانست گل نخست مسابقه را وارد دروازه کهکشانی‌ها کند. دوگلاس کاستا با عبور از همه توپ را به لواندوفسکی پاس داد که در فاصله چهار متری از دروازه حریف ایستاده بود، اما توپ روی پای این مهاجم لهستانی جفت و جور نشد و این فرصت برای باواریایی‌ها از دست رفت. دو دقیقه بعد نویر می‌رفت که با یک ضربه سر کرنر ارسالی کاستا را به گل تبدیل کند اما ناواس توپ را گرفت.

1034801

در سمت مقابل تونی کروس خطرساز ظاهر شد اما نویر با هر دو دست ضربه هموطنش را دفع کرد. بالاخره دقیقه 86 روبرت لواندوفسکی توانست روی حرکت کاستا که توپ را یک تنه تا محوطه جریمه حریف جلو آورد و پاس پی‌یر امیل هویبرگ دروازه رئال را باز کند تا بایرن با این پیروزی شکننده فاتح فینال آئودی کاپ شود.

دیدگاه‌ها