کد خبر : 1258318 | 17 مرداد 1394 ساعت 15:50 | 18.6K بازدید | 5 دیدگاه

کمتر بازیکنی در ایران کیفیت ابراهیمی را دارد

معینی: کرار بیشتر دنبال حاشیه است

عضو هیأت مدیره استقلال گفت: کرار متاسفانه بیشتر از اینکه به فکر فوتبال باشد به فکر حاشیه است.

معینی: کرار بیشتر دنبال حاشیه است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس مسعود معینی، درباره عملکرد خوب استقلال در دو هفته ابتدایی لیگ برتر فوتبال ایران گفت: شرایط تیم در دو بازی اخیر بسیار خوب بوده و فکر می‌کنم با توجه به تغییرات وسیعی که در تیم به وجود آمده عملکرد مناسبی ارائه کردیم.

وی افزود: مسئله مهمی که خیلی به چشمم آمد این است که استقلال امسال نشان داد که تفکر جمعی در کادر فنی بسیار موفق‌تر است تا تفکر فردی که در دو سال اخیر در تیم وجود داشت و نتوانستیم نتیجه بگیریم. مظلومی هماهنگی خوبی با منصور پورحیدری، مجید صالح، هیأت مدیره و باشگاه دارد. این مسئله جای خوشحالی دارد.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: شروع خوب استقلال هواداران را امیدوار کرده تا در ادامه فصل این تیم عملکرد بسیار خوبی از خود ارائه کند. شما شاهد بودید فصل گذشته بیش از 200 الی 300 هوادار در مسابقات ما به ورزشگاه نمی‌آمدند اما اکنون استقبال عمومی از بازی‌های استقلال بیشتر شده است.

وی در مورد عملکرد فنی استقلال یادآور شد: ما تغییرات زیادی در بازیکنان داشتیم. یک دروازه‌بان و تعدادی از مدافعان ما تغییر کردند. دو بازیکن خارجی جذب کردیم که دیروز ریوالدو در دقایق پایانی به میدان رفت. این تصمیم که او را در نیمه دوم به زمین آوردند به نظرم تصمیم خوبی بود چرا که این بازیکن می‌تواند کم کم به هماهنگی برسد.

معینی تاکید کرد: خوشحالم که مظلومی رفتار منطقی با جاسم کرار داشته است. البته این نظر شخصی بنده است. کرار توقعات بیجای زیادی از باشگاه دارد و با این توقعات حاشیه‌سازی می‌کند. باشگاه به بخشی از تعهدات خود در قبال بازیکنان عمل کرده. تنها کسی که در این ارتباطات مشکل به وجود آورده کرار است. او با توجه به عدم حضور مداوم در تمرینات 7-8 کیلو اضافه وزن پیدا کرده است. متاسفانه این بازیکن تمرینات مداوم خود را انجام نمی‌دهد و بیشتر بدنبال حاشیه است تا فوتبال.

وی در ادامه انتقادات خود اظهار داشت: توقع ما این است که او یک فوتبالیست آماده در استقلال باشد. فوتبالیستی مثل امید ابراهیمی که می‌بینید دوندگی و آمادگی‌اش چقدر به کمک تیم می‌آید. کرار توقعات بی‌جایی دارد. مظلومی و پورحیدری با علم و آگاهی با رفتارهای او برخورد می‌کنند و همین که دیروز از او بیش از 10-12 دقیقه استفاده نشد تصمیم خوبی بود و او متوجه می‌شود که باید به آمادگی برسد.

عضو هیأت مدیره استقلال تاکید کرد: در خط دفاعی 4 بازیکن ما بی‌نقص بازی کردند و مخصوصا مگویان عالی کار کرد. این بازیکنان نیاز به تمرینات بیشتر برای برقراری بهتر با خط میانی دارند. امید ابراهیمی یک بازیکن استثنایی است و ریوالدو هم می‌تواند به استقلال کمک کند. کمتر بازیکنی را با کیفیت امید ابراهیمی در فوتبال ایران می‌بینیم. او یک مهره استثنایی است. خسرو حیدری هم کیفیت خوبی پیدا کرده و مظلومی او را آزاد گذاشته تا خلاقیتش را نشان دهد. آرش برهانی در خط حمله دوندگی خوبی داشت البته ما در اطراف محوطه جریمه نیاز به کار بیشتری داریم تا بتوانیم از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده کنیم. دیروز دو گل زدیم و 4 گل نزدیم.

معینی در ادامه گفت: ملوان تیم بسیار خوبی است. حضور امیر قلعه‌نویی در این شهر شور و هیجان به وجود آورده و آنها 7-8 بازیکن در سطح اول فوتبال ایران دارند. گلر ملوان عملکرد خوبی داشت و مازیار زارع به خوبی میدان‌داری کرد. افشین هم در خط حمله موفق ظاهر شد. امیدوارم مشکلات مالی ملوان حل شود و امیر قلعه‌نویی روی نیمکت بنشیند. نبود او تاثیر منفی در عملکرد ملوان داشت واین مسئله به سود استقلال تمام شد.

وی تصریح کرد: ما فصل قبل هم کارمان را خوب آغاز کردیم اما اکنون نحوه عملکرد تیم با سال قبل متفاوت است. استقلال نیاز به یک پوست‌اندازی داشت. می‌بینید بازیکنان بی‌انگیزه و پرتوقع از تیم رفتند و نفراتی آمدند که انگیزه فراوانی دارد و می‌خواهند با عملکرد خوب خودشان را به سرمربی تیم ملی اثبات کنند.

معینی در پاسخ به این سؤال که استقلال سال قبل هم لیگ را خوب شروع کرد و حواشی مثل رفتار جاسم کرار این تیم را دچار مشکل کرد اظهار داشت: به عنوان عضوی از هیأت مدیره در جلسه پس‌فردا نظرم را بیان خواهم کرد. اگر جاسم کرار در کار گروهی تیم خلل ایجاد کند به نظرم کنار گذاشتن او به نفع تیم خواهد بود تا اینکه بخواهیم به حواشی این بازیکن دل ببندیم. او مشکلاتی برای تیم به وجود می‌آورد. این بازیکن باید نشان دهد که یک فوتبالیست آماده است نه اینکه فقط اسمش را یدک بکشد. در این صورت نباید به او پول بدهند. افشارزاده دیگر از رفتارهای کرار به تنگنا آمده و بنده هم این نظر را دارم.

وی تاکید کرد: کرار هم مشکل فنی دارد هم اینکه حاشیه‌های زیادی برای تیم ایجاد می‌کند. او بیشتر به دنبال مطرح کردن خودش است. ما بازیکنان آماده‌ای مثل امید ابراهیمی داریم. اینکه کرار می‌گوید تا پولم را ندهید بازی نمی‌کنم امر پسندیده‌ای نیست.اکنون در تیم ما نفرات آماده‌ای مثل ابراهیمی، مهدی رحمتی، مگویان و حیدری حضور دارند. این بازیکن هم مثل سایر نفرات 30 درصد پول خود را می‌گیرد البته به این شرط که ثابت کند آماده شده و نمی‌خواهد به حاشیه بپردازد. فکر می‌کنم یکی از دلایل عدم دعوت کرار به تیم ملی هم همین مسئله است.

معینی در ادامه در پاسخ به این سؤال که مدیر برنامه‌های کرار اعلام کرده نظری جویباری تلفنش را بسته و از عمد جواب او را نمی‌دهد،‌گفت: کاری به مدیر برنامه نداریم. او فقط به منفعت و سود خودش فکر می‌کند. شما ببینید کدام بازیکن در فولاد، سپاهان و تراکتورسازی مصاحبه می‌کند. باید در مورد کرار تصمیمی گرفته شود و بنده روی این مسئله اصرار دارم. من سرمربی یا سرپرست تیم نیستم ولی فکر می‌کنم باید با رفتارهای او برخورد شود. اگر سرمربی تیمی بودم به عنوان نفر 25 ام کرار را انتخاب نمی‌کردم. او با ادامه این رفتارها برای ما استفاده که ندارد هیچ بلکه تیشه به ریشه باشگاه می‌زند. کرار باید ابتدا آماده شود و سپس خودش را به تیم ثابت کند و آنوقت پولش را بگیرد.

دیدگاه‌ها