کد خبر : 1258523 | 18 مرداد 1394 ساعت 11:43 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

به ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی نرسیده‌ایم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام کرد اعضای کادر فنی هنوز به ترکیب اصلی و نهایی اعزامی به رقابتهای جهانی آمریکا دست نیافته اند.

به ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی نرسیده‌ایم
احد پازاج در حاشیه تمرینات اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی گفت: هنوز برای اعلام ترکیب نهایی و اصلی اعزامی به رقابتهای جهانی آمریکا زود است چون باید در برخی از اوزان به جمع‌بندی نهایی با شورای فنی برسیم اما آنچه مسلم است با تمام توان و بهترین نفرات حال حاضر کشتی فرنگی ایران به روی تشک رقابتهای جهانی خواهیم رفت.

وی با اظهار رضایت از وضعیت اردونشینان تصریح کرد: خوشبختانه تمامی اردونشینان فرنگی کار با انگیزه و روحیه خوبی مشغول تمرین هستند که همین موضوع یکی از نقاط قوت ما برای حضور در مسابقات پیش روست. ضمن اینکه هم اکنون تمام داشته های ما در اردوی تیم ملی حضور دارند و باید سعی کنیم به بهترین شکل از پتانسیل موجود بهره ببریم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران با اشاره به حساسیت بالای رقابتهای جهانی ۲۰۱۵ لاس وگاس گفت: ما در رقابتهای جهانی سال گذشته در ازبکستان توانستیم برای نخستین بار قهرمان جهان شویم و مطمئنا امسال برای حفظ و تکرار آن کار بسیار سختی پیش رو داریم. بدیهی است روسها به عنوان یکی از رقبای اصلی و دیرینه ما با تمام توان به آمریکا می آیند تا ضمن جبران ناکامی سال گذشته، جام قهرمانی را از ایران پس بگیرند که همین موضوع می تواند بر حساسیت و سنگینی رقابتها بیافزاید.

پازاج خاطر نشان کرد: علاوه بر این مسایل باید به این نکته نیز اشاره کرد که رقابتهای جهانی امسال به عنوان میدانی برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ ریو نیز محسوب شده و این موضوع نیز بر سختی های کار ما می افزاید. در نتیجه نباید رقابتهای جهانی امسال را ساده گرفت و با وضعیتی نامطمئن و معمول به آن نگریست.

وی به روند تمرینات اخیر فرنگی کاران اشاره کرد و افزود: اردوی کنونی از دیروز در خانه کشتی تهران آغاز شده که اردونشینان طبق برنامه باید تا روز ۲۷ مردادماه در این مرحله از تمرینات حضور داشته باشند. فرنگی‌کاران در همین ابتدای اردو تمرینات وزنه را پشت سر گذاشتند و قرار است در تمرینات صبح و بعداظهر امروز نیز تمرین کشتی و مرور فن را زیر نظر کادرفنی برگزار کنند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در خاتمه با توجه به زمان اندک باقیمانده تا رقابتهای جهانی گفت: فرصت زیادی برای برگزاری اردوهای متعدد و پرفشار نداریم اما وضعیت فرنگی کاران نشان می‌دهد روز به روز در حال رشد هستیم و باید این روند را تا زمان اعزام حفظ کنیم.

دیدگاه‌ها