کد خبر : 1258777 | 19 مرداد 1394 ساعت 12:21 | 35K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش : همه گزینه های سرمربی ملوان

سرمربی تیم ملوان در لیگ پانزدهم، پس از کش و قوس های فراوان، در نهایت قبل از ثبت قراردادش از این تیم جدا شد.

گزارش : همه گزینه های سرمربی ملوان
به گزارش "ورزش سه"، ملوانی ها که یکی از آخرین تیم هایی بودند که قبل از آغاز فصل، تمرینات شان را آغاز کردند و در نهایت امیر قلعه نویی را به عنوان سرمربی تیم شان در لیگ پانزدهم شناختند، بعد از دو بازی اول خود، از داشتن سرمربی محروم شدند چرا که این مربی قبل از ثبت قرارداد خود، از سمتش استعفا داد. در این مطلب سعی شده همه گزینه هایی که ممکن روی نیمکت انزلی چی ها بنشینند را بررسی کنیم.

گزینه های بومی

محمد احمدزاده: احمدزاده که پس از پیوستن به جرگه مربیان همیشه یکی از گزینه های هدایت ملوانان بوده است، چند دوره سرمربیگری این تیم را بر عهده داشته و عملکرد خوبی نیز از خود برجای گذاشته است. او اولین بار در سال 1379 سرمربی این تیم شد و بازیکنان بسیاری را در این تیم، کشف و به جامعه فوتبال معرفی کرد.

وی تاکنون سه بار روی نیمکت این تیم نشسته است و علاوه بر ملوان، تاکنون سرمربی تیم هایی همچون تیم ملی جوانان، برق شیراز، استقلال اهواز، پیکان و گهر درود را داشته است. این مربی در فصل گذشته سرمربی تیم استقلال کردستان بوده و با نتایجی که همراه آنها کسب کرد، توانست کردستانی ها را در لیگ یک نگه دارند. این مربی به دلیل مشکلات مالی لیگ کردستان، امسال در این تیم مربیگری نمی کند و در حال حاضر در انزلی به سر می برد.

1035356

فرهاد پورغلامی : این بازیکن سابق انزلی چی ها که نیمکت این تیم اولین تجربه سرمربی گری وی بود، در سال 1389 سرمربی سپیدپوشان شمالی شد، در دو فصلی که سرمربی گری این تیم را برعهده داشت، با توجه به بضاعت آنها توانست نتایج خوبی کسب کند و فوتبال ایران را به متولد شدن یک مربی جدید و جوان نوید دهد.

وی بعد از دوران حضور خود در انزلی به عنوان دستیار مجید جلالی به کار خود ادامه داد و در تیم های تراکتورسازی (یک فصل) و سایپا (دو فصل) به همراه این مربی روی نیمکت نشست. وی اکنون با تیم سایپا قرارداد دارد و اگر به عنوان گزینه نهایی انزلی انتخاب شود باید رضایت تیم سایپا و مجید جلالی را جهت صدور رضایت نامه اش جلب کند.

گزینه های غیربومی

اکبر محمدی: سرمربی سابق تیم های ملی نوجوانان و جوانان که قرار بود در کنار قلعه نویی روی نیمکت ملوان بنشیند، قبل از آمدن وی تیم را جمع کرد و تمرینات ملوانی ها را استارت زد، وی در این دوبازی نیز مرد کنار خط انزلی چی ها بود. وی در حال حاضر یکی از گزینه های اصلی ملوانی ها برای ادامه کار در این تیم خواهد بود.

1034419

حمید استیلی: هافبک سابق تیم ملی فوتبال ایران که در کارنامه مربیگری خود، سرمربی تیم های پرسپولیس، استیل آذین، شاهین بوشهر و راه آهن بوده است نیز یکی از گزینه های اصلی ملوانی ها برای مربیگری این تیم محسوب می شود.

استیلی که در حال حاضر در تیمی کار نمی کند، آخرین تجربه مربیگری خود را در تیم راه آهن سپری کرد و با توجه به وضعیت مالی و مدیریتی این تیم نتایج قابل قبولی کسب کرد و از این تیم چند ملی پوش نیز تحویل فوتبال ایران داد.

994633



حمید درخشان: یکی از مربیان پرخبر سال گذشته لیگ برتر که به عنوان سرمربی سرخ پوشان در لیگ قهرمانان آسیا نیز حضور داشت در انتهای فصل جای خود را به برانکو داد و از آن زمان تاکنون در تیمی مشغول به کار نشده است.

وی که نتایج متوسطی با سرخ پوشان کسب کرد، در گذشته به عنوان سرمربی داماش گیلان پایش به این استان بازشده بود.

محمد مایلی کهن:
مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که در حال حاضر مدیرفنی تیم ملی امید ایران است را نیز می توان یکی از نامزدهای اصلی مربیگری در انزلی است، وی که اصالتا گیلک و انزلی چی است احتمال دارد برای تیم زادگاهش در لیگ پانزدهم مربیگری کند.

1027949

فیروز کریمی: سرمربی فصل قبل انزلی چی ها که در نیم فصل دوم روی نیمکت این تیم نشست، توانست نتایج خوبی با این تیم کسب کند و قوها را در لیگ نگه دارد.

وی که در حال حاضر در هیچ تیمی به مربیگری مشغول نیست، احتمال اینکه با مسئولین این تیم به توافق برسد کم است اما ممکن است با توجه به تغییرات مدیریتی در این تیم، بازهم باب مذاکره با این مربی باز شود.

هومن افاضلی: مربی سابق تیم های ملی امید و بزرگسالان که یکی از نامزدهای اصلی سرمربیگری تیم استقلال اهواز بود را نیز می توان به عنوان یکی از مربیانی دانست که ممکن روی نیمکت انزلی چی ها بنشیند. افاضلی که سال ها در تیم های ملی فوتبال ایران مشغول به کار بود در حال حاضر روی نیمکت تیمی حضور ندارد.


دیدگاه‌ها