کد خبر : 1259000 | 20 مرداد 1394 ساعت 15:45 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

استیلی می‌تواند کمک کند

اعضای کادرفنی ملوان امروز مشخص می‌شوند

ﻣﻌﺎﻭن ﻭﺭﺯشی ﺑﺎﺷﮕﺎه ﻣﻠﻮاﻥ بندرانزلی اعلام کرد در نشست امروز اعضای هیات مدیره با حمید استیلی، وضعیت اعضای کادرفنی این تیم مشخص می‌شود.

اعضای کادرفنی ملوان امروز مشخص می‌شوند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، محمود پیشگاه هادیان در مورد آخرین وضعیت کادرفنی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی، ضمن بیان مطلب فوق گفت: قرار است امروز نشستی بین اعضای هیات مدیره و حمید استیلی برگزار تا در مورد اعضای کادرفنی تصمیم گیری نهایی شود. همچنین امور مربوط به قرارداد حمید استیلی نهایی شود تا بتوانیم کارتش را برای همراهی ملوان در بازی با استقلال اهواز دریافت کنیم.

وی با اشاره به اینکه ادامه همکاری با سایر اعضای کادرفنی قبلی تیم به خودشان بستگی دارد، ادامه داد: امیدوارم با تلاش‌های احمد دنیامالی مشکلات مالی تیم روز به روز کمتر شده و حتی بتوانیم پیش از دیدار با استقلال اهواز هم پرداختی دیگری به بازیکنان داشته باشیم. مطمئنا حل شدن مشکلات مالی نیاز به زمان دارد که با تلاش هیات مدیره امیدوارم بزودی تیم از این جهت هم به آرامش کامل می‌رسد.

ﻣﻌﺎﻭن ﻭﺭﺯشی ﺑﺎﺷﮕﺎه ﻣﻠﻮاﻥ بندرانزلی در خصوص تاثیرات تغییر کادرفنی در عملکرد این تیم نیز اینگونه توضیح داد: قطعا ثبات در هر تیمی مهم و تاثیرگذار است اما تلاش هیات مدیره برای حفظ امیر قلعه‌نویی و ادامه همکاری با این مربی نتیجه بخش نبود و بالاجبار تغییراتی در کادرفنی تیم ایجاد شد.

وی اضافه کرد: البته امیر قلعه‌نویی قول داد به شکل دیگر از جمله مشاوره دادن به هیات مدیره، همچنان کنار تیم بماند زیرا یک ریشه ایشان به شمال کشور باز می‌گردد و به تیم ملوان هم تعصب دارند. حتی ایشان در نشست با اعضای هیات مدیره، حضور حمید استیلی به عنوان سرمربی را برای ملوان مفید دانسته و اعلام کرد با حمایت هواداران و مدیریت باشگاه، ملوان می‌تواند با این مربی روزهای خوبی را تجربه کند.

پیشگاه هادیان در ادامه یادآور شد: هواداران حق دارند نگران ملوان باشند، آنها دوست داشتند قلعه‌نویی بماند اما ایشان در نشست هیات مدیره مشکلات خود را بیان کرده و مشکلات باشگاه را شنیدند که در نهایت دو طرف تصمیم به پایان دادن به این همکاری گرفتند.

وی با بیان اینکه دنیا مالی کمتر از ۱۵ روز است که زمان امور باشگاه را در دست گرفته و تا به امروز هم به تعهداتش عمل کرده است، تصریح کرد: مطمئنا حمید استیلی با تلاش مدیریت باشگاه و حمایت هواداران می‌تواند در ملوان موفق بوده و با کسی نتایج خوب دل دوستداران تیم را شاد کند.

ﻣﻌﺎﻭن ﻭﺭﺯشی ﺑﺎﺷﮕﺎه ﻣﻠﻮاﻥ بندرانزلی در پایان با ابراز امیدواری از اینکه بزودی مدیرعامل این باشگاه هم مشخص شود، گفت: باید تشکری ویژه از امیر قلعه‌نویی داشته باشم زیرا ایشان طلب بیش از ۳۲ میلیون تومانی خود را صرف ساخت کانکس ویژه برای پزشکان تیم کرد تا آنها با امکانات بهتر برای رفع مصدومیت‌های بازیکنان تلاش کنند.

دیدگاه‌ها