کد خبر : 1259061 | 20 مرداد 1394 ساعت 22:00 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال جدایی وایدن‌فلر از دورتموند

با توجه به عدم استفاده توخل از رومن وایدن‌فلر در نخستین دیدار دورتموند در جام حذفی، احتمال دارد این دروازه‌بان به شایعات جدایی‌اش از این تیم رنگ واقعیت ببخشد.

احتمال جدایی وایدن‌فلر از دورتموند
به گزارش "ورزش سه"، نه تنها در نخستین دیدار بروسیا دورتموند در فصل جدید جام حذفی آلمان، رومان بورکی به عنوان دروازه‌بان اول این تیم شناخته شد، بلکه شنیده میشود در بازی زردهای وست‌فالن مقابل مونشن‌گلادباخ در هفته اول بوندس لیگا هم او به وایدن‌فلر ترجیح داده خواهد شد.
به همین دلیل شایعاتی که از روز آمدن بورکی به دورتموند درمورد جایگاه متزلزل رومن وایدن‌فلر و احتمال جدایی او مطرح می‌شد، این روزها دوباره به جریان افتاده است. این سنگربان کهنه‌کار که از سال 2002 پیراهن دورتموند را بر تن می‌کند، در فصل جاری نقل و انتقالات تابستانی پیشنهادات متعددی بویژه از تیم‌های انگلیسی دریافت کرده و با توجه به اینکه کمتر از سه هفته به پایان زمان نقل و انتقالات باقی مانده است، وی و مدیر برنامه‌هایش در حال بررسی گزینه‌های مطلوب هستند.
ینس لمان ،سنگربان سال‌های نه چندان دور تیم ملی آلمان و باشگاه آرسنال، با اظهار امیدواری از بهبود وضعیت همتای دورتموندی‌اش در لیگ جزیره به "بیلد" گفت:" لیگ انگلیس لیگی نیست که هر بازیکنی بتواند با آن هماهنگ شود، اما رومان می‌تواند. او قدبلند است و فیزیک خوبی دارد. به نظر من انگلیس برای او بهترین انتخاب خواهد بود."
گفتنی است وایدن‌فلر که با حضور دائمی مانوئل نویر رفته رفته از تیم ملی آلمان هم کنار گذاشته شد، مایل است در سال‌های آخر دوران فوتبالش در تیمی بازی کند که به او جایگاه ثابتی داده شود.

دیدگاه‌ها