کد خبر : 1259446 | 22 مرداد 1394 ساعت 17:51 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

درویش منش: برای تکرار قهرمانی به تایلند می‌رویم

سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان گفت: فوتسال ناشنوایان ایران فاصله زیادی با آسیا دارد و خیلی فراتر از قاره کهن است.

درویش منش: برای تکرار قهرمانی به تایلند می‌رویم
محمود درویش منش، اظهار کرد: سومین اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران به مدت یک هفته در اصفهان برگزار شد. چندین سال بود که هیئت ورزش ناشنوایان استان اصفهان فعال نبود و در 30 سال اخیر بنده تنها اصفهانی بودم که سرمربی تیم فوتسال ناشنوایان ایران شدم، ولی امسال تعامل بین فدراسیون و هیئت استان اصفهان بسیار خوب شده است.

وی افزود: این یک هفته که در اصفهان اردو زده بودیم دو بازی تدارکاتی با تیم‌های کاشی نیلو و بهزیستی اصفهان برگزار کردیم که نکات خوبی را در این دو بازی متوجه شدیم و از آنها یادداشت برداشتیم.

درویش منش ادامه داد: در مسابقات آسیایی 2014 تهران تیم ملی فوتسال ناشنوایان بر سکوی قهرمانی تکیه زد و اکنون برای مسابقات آسیایی چین تایپه که در مهرماه برگزار می شود آماده می‌شویم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان، ادامه داد: فاصله فوتسال ناشنوایان ایران با آسیا بسیار زیاد است و فوتسالیست‌های ایرانی فراتر از آسیا در زمین هنرنمایی می‌کنند و مسابقات آسیایی چین تایپه به نوعی رقابت‌های تدارکاتی برای ما محسوب می‌شوند تا با قدرت در مسابقات جهانی تایلند که آبان ماه آغاز می‌شود حضور یابیم.

درویش منش گفت: تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران در سال 2012 در کشور سوئد قهرمان جهان شدند که ما درصددیم این قهرمانی را در تایلند تکرار کنیم و در چین تایپه نیز قهرمان آسیا شویم.

دیدگاه‌ها