کد خبر : 1260061 | 25 مرداد 1394 ساعت 09:29 | 20.4K بازدید | 2 دیدگاه

حرفه ای نبود بعد از قلعه‌نویی در ملوان بمانم

محمدی: با برد استقلال از انزلی خداحافظی کردیم

اکبر محمدی مربی ملوان که بعد از جدایی قلعه‌نویی با وجود درخواست های استیلی از این تیم جدا شد، معتقد است برد مقابل استقلال اهواز خداحافظی شیرین کادرفنی قبلی بود.

محمدی: با برد استقلال از انزلی خداحافظی کردیم
محمدی به خبرنگار ورزش سه گفت: به هر حال من با آقای قلعه‌نویی به ملوان آمده بودم و بعد از اینکه ایشان از این تیم جدا شد از لحاظ اخلاقی و حرفه ای درست نبود که من در ملوان بمانم هر چند آقای استیلی و بیشتر از آن آقای دنیامالی اصرار داشتند که من همچنان با این تیم ادامه همکاری دهم. صلاح این بود که من در این تیم نمانم و برای کادرفنی جدید آرزوی موفقیت کنم.

او ادامه داد: من هم از دیدن نتیجه برد ملوان برابر استقلال اهواز خوشحالم و ما هم این روند را در هفته گذشته در تمرینات پیش‌بینی کرده بودیم. کادرفنی قبلی با مدیریت امیر قلعه‌نویی تا یک روز مانده به بازی بالای سر تیم بود و خوشحالیم که با یک نتیجه خوب از انزلی و مردم خداحافظی کردیم.

محمدی در رابطه با تغییر و تحولات در کادرفنی گفت: به عقیده من مشکل ملوان به بازیکن و کادرفنی برنمی گردد بلکه در سال های گذشته مشکلات مالی و فراهم نبودن امکانات باعث شده که این تیم ریشه دار نتواند نتیجه بگیرد.

وی افزود: همانطور که آقای قلعه‌نویی در ابتدای فصل گفت ملوان در این فصل پتانسیل آن را دارد که یکی از قطب های فوتبال باشد و سهمیه آسیایی بگیرد ولی مسوولین باید برنامه ریزی درست و مدیریت باثباتی داشته باشند. تا این تیم به دور از حواشی تنها به فوتبال بپردازد.

دیدگاه‌ها