کد خبر : 1260357 | 26 مرداد 1394 ساعت 12:08 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

در این چند سال چینی‌ها را آزار دادیم

اینانلو: خیال آسیایی‌ها از ما راحت شد

مربی تیم ملی تفنگ می‌گوید کشورهای آسیایی هم از کسب سهمیه المپیک بانوان ایرانی خوشحال بودند و خیالشان راحت‌تر شد.

اینانلو: خیال آسیایی‌ها از ما راحت شد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس ابراهیم اینانلو، درباره کسب دو سهمیه المپیک در تفنگ بانوان گفت: مسابقات آذربایجان آخرین رقابت جهانی در کسب سهمیه المپیک بود که 1200 ورزشکار از 83 کشور در آن شرکت داشتند و بهترین‌های دنیا حتی المپیکی‌های سال 1996 آتلانتا در این مسابقه حضور پیدا کرده بودند.

وی افزود: قبل از این مسابقات با 4 ورزشکار در هانوفر اردو داشتیم و اگر به جدول مسابقات هم نگاه کنید همین 4 ورزشکار عملکرد بهتری را نسبت به سایر ورزشکاران در تفنگ داشتند. با عملکرد دختران نه تنها ما بلکه کشورهای آسیایی هم خوشحال بودند و خیالشان از مسابقات کسب سهمیه کویت راحت شد. در این چند سال بانوان ما خیلی چینی‌ها را اذیت کردند و قهرمانی‌شان را در رقابت‌های مختلف از چنگ‌شان درآوردند.

مربی تیم ملی تفنگ با اشاره به مشکلات مردان در تیم ملی، اظهار داشت: نوروزیان، جعفری و باقری به دلیل مشکل سربازی و همچنین شاغل بودنشان در چند مسابقه اجازه حضور پیدا نکردند و همراه تیم نبودند، این مسئله‌ای بود که لازلو هم از آن شاکی بود. در سال‌های قبل پسران ما نتایج خوبی می‌گرفتند، اما حالا به دلیل مشکلاتی که دارند اردوی بانوان نسبت به مردان منظم‌تر برگزار شده است. با این شرایط تا حدودی برای کسب سهمیه در مسابقات کویت شانس داریم.

اینانلو در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید ایران موفق شود در المپیک ریو مدال بگیرد، عنوان کرد: از 120 ورزشکار خانم در مسابقات آذربایجان تنها کشوری بودیم که در فینال 3 ورزشکار داشتیم. پیش از این کشوری که این رکورد را داشت چین بود. کسب مدال در المپیک هم دور از دسترس نیست. لازلو می‌گوید ما اینجا هستیم تا در المپیک مدال بگیریم، اما همه اینها بستگی به شرایط و امکانات دارد.
نجمه خدمتی و الهه احمدی دو ورزشکاری هستند که در مسابقات جهانی آذربایجان در تفنگ بادی موفق به کسب سهمیه المپیک ریو شدند.


دیدگاه‌ها