کد خبر : 1260374 | 26 مرداد 1394 ساعت 12:57 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

نفرزاده:

در تور اروپایی به تمام اهداف خود رسیدیم

سرمربی تیم والیبال جوانان ایران گفت: به تمامی اهداف مد نظر برای برگزاری اردوی اروپایی خود دست یافتیم.

در تور اروپایی به تمام اهداف خود رسیدیم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، سرمربی تیم والیبال جوانان ایران با ابراز رضایت از اردوی برون مرزی این تیم در کشورهای بلغارستان و اسلوونی اظهار داشت: به تمامی اهداف مد نظر برای برگزاری این اردو دست یافتیم.

فرهاد نفرزاده تصریح کرد: تعدادی از بازیکنان تیم والیبال جوانان هیچ تجربه بین‌المللی و برون مرزی نداشتند و 10 مسابقه تدارکاتی برای آنان بسیار مفید بود تا با شرایط مسابقات کاملا آشنا شوند.

وی پنج مسابقه با تیم‌های والیبال جوانان ترکیه، چین و اسلوونی را بسیار مفید برای تیم ایران دانست و گفت: در این مسابقات به خوبی با نقاط قوت و ضعف بازیکنان آشنا شدیم و کمک زیادی به کادر فنی برای شناخت توانایی واقعی بازیکنان کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان درباره ادامه برنامه‌های آماده‌سازی این تیم گفت: بازیکنان پس از بازگشت از اردوی برون مرزی چهار روز استراحت خواهند داشت و آخرین اردوی آماده‌سازی تیم جوانان از روز پنجشنبه هفته جاری آغاز می‌شود که به مدت 11 روز پیگیری خواهد شد.

نفرزاده درباره ترکیب نهایی تیم والیبال جوانان گفت: با توجه به اینکه برخی از بازیکنان این تیم در تیم‌های نوجوانان و زیر 23 سال حضور دارند، در حال حاضر نمی‌توان درباره ترکیب نهایی تصیمیم گیری کرد اما بعد از پایان مسابقات جهانی نوجوانان آرژانتین و زیر 23 سال جهانی دبی ترکیب نهایی مشخص خواهد شد.

حمید حمودی، معین معینی فر، امین اسماعیل‌نژاد، جابر اسماعیل‌پور، محمد علی پیران، سلیم چپرلی، سهند الله‌وردیان، محمدرضا عوض‌پور، رحمان تقی‌زاده، مهرداد شیبانی، محمد دلیری، محمد امین حیدری و جواد حکمتی بازیکنان اعزامی تیم جوانان به اردوی برون مرزی بلغارستان و اسلوونی بودند.

فرهاد نفرزاده به عنوان سرمربی، مسعود آرمات، عباسعلی میرحسینی (مربیان)، طاهر گرافر(بدنساز)، میرابوالفضل معصوم زاده (پزشکیار)، سعید ضیغمی (فیزیوتراب)، حسین خوریانی (آنالیزور)، محمد صالحی (ماساژور) و علیرضا فداکار به عنوان سرپرست، تیم والیبال جوانان را در این سفر همراهی کردند.


دیدگاه‌ها