کد خبر : 1260420 | 26 مرداد 1394 ساعت 15:36 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

آهی: برای بازی نفت آماده ایم

احمد آهی که به دلیل مصدومیت بازی با استقلال تهران و اهواز را از دست داد می‌ تواند در دیدار تیمش با نفت‌تهران به میدان برود.

آهی: برای بازی نفت آماده ایم
به گزارش "ورزش سه"، احمد آهی در مورد شرایط مصدومیتش گفت: یک جلسه قبل از بازی با استقلال با تیم تمرین کردم اما از آنجایی که خیلی با تیم تمرین نداشتم، صلاح ندیدم که بازی نکنم ولی در حال حاضر خیلی بهتر هستم و اگر کادرفنی صلاح بداند، در بازی با نفت‌تهران به میدان می‌ روم. فعلا مشکلی ندارم و تمرین می‌کنم. مصدومیتم از ناحیه رباط داخلی زانو بود که دکترها به من گفته بودند، 10 الی 12 روز باید استراحت کنم. من هم استراحت کردم الان کامل خوب نشدم و با درد تمرین می‌کنم. وزنه می‌ زنم و به استخر می‌ روم دو، سه روز نیز هست که تمرینات پرفشار انجام می‌ دهم و تقریبا برای بازی با نفت آماده هستم.

او در همین باره ادامه داد: دلم برای فوتبال بازی کردن تنگ شده است، بازی اول در میدان بودم اما دوباره بدشانسی آوردم احساس می‌ کنم طلسم شده ام.

این بازیکن در مورد دیدار پیش رو با نفت‌تهران نظرش اینگونه بیان کرد: تیم ما کلا خوب شده است ولی نفت‌تهران هم بسیار خوب است و از آنجایی که در این چند هفته نتیجه نگرفته انگیزه دارند در این بازی ببرند ما مهره های خوبی داریم و فقط مشکل بدنی داریم که آن هم در تعطیلی لیگ در شهریورماه حل می‌ شود. انشاالله که شرایطمان ایده آل باشد و امتیاز بگیریم. وقتی یک تیم نتیجه بگیرد همه بازیکنانش به چشم می‌ آیند.

آهی در پایان در مورد آمدن استیلی به جای قلعه‌نویی افزود: آقای استیلی از لحاظ اخلاقی خوب است و واقعا جو تیم را عوض کرده. ما هم با او احساس راحتی می‌ کنیم، انشاالله در چند بازی آینده تیم سروشکل خودش را پیدا کند و بتوانیم چند برد بیاوریم.

دیدگاه‌ها