کد خبر : 1260610 | 27 مرداد 1394 ساعت 11:57 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

فرنگی‌کاران یک اردوی دیگر تا جهانی فاصله دارند

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در حاشیه برگزاری آخرین اردوی ملی پوشان تا رقابتهای جهانی آمریکا گفت: این مرحله از تمرینات اهمیت زیادی در دستیابی به اهداف و رسیده به ترکیب اصلی تیم ملی دارد.

فرنگی‌کاران یک اردوی دیگر تا جهانی فاصله دارند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر احد پازاج با بیان اینکه اردوی کنونی امروز به پایان خواهد رسید و تنها یک مرحله دیگر تا اعزام به رقابتهای جهانی داریم اظهار داشت: اردوی کنونی از اواسط مرداد ماه در خانه کشتی استارت خورد و تمامی داشته‌های واجد شرایط کشتی فرنگی در خانه کشتی تهران حضور داشتند. البته این تمرینات که روند مطلوب و رو به رشدی داشت، امروز با انجام مرور فن و تمرینات تکنیکی به پایان می رسد و فرنگر کاران خود را برای اردوی بعدی که از روز اول شهریور ماه آغاز می شود، مهیا خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه ترکیب نهایی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابتهای جهانی بزودی اعلام می شود گفت: شورای فنی تیمهای ملی با توجه به نظر کادر فنی و عملکرد اردونشینان تا ۱۵ روز قبل از اعزام، اسامی ملی پوشان را مشخص و اعلام می کنند که مطمئنا سعی تمامی عوامل اجرایی بر آن است تا طبق فرایند انتخابی تیم ملی، بهترین و آماده‌ترین نفرات برای رقابتهای جهانی انتخاب شوند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در خاتمه افزود: کار سخت و حساسی را پیش رو داریم چون باید برای حفظ و تکرار عنوان قهرمانی جهان با رقبای دیرینه و اصلی خود یعنی روسیه و آذربایجان بجنگیم. ضمن اینکه کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ ریو نیز بر حساسیت و سنگینی این دوره از رقابتهای جهانی افزوده و باید هر چه در توان داریم در میدان رو کنیم.

بر این اساس رقابتهای کشتی قهرمانی جهان و گزینشی المپیک ۲۰۱۶ برزیل طی روزهای ۱۶ تا ۲۱ شهریورماه در شهر لاس وگاس آمریکا برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها