کد خبر : 1260801 | 28 مرداد 1394 ساعت 08:35 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

با تمرینات پر فشار بائرمن 70 درصد آماده‌ایم

مردم تیم‌ملی بسکتبال متفاوتی را خواهند دید

ملی پوش بسکتبال ایران گفت: با تمرینات پر فشاری که سرمربی تیم ملی در نظر گرفته، 70 درصد آماده هستیم و مردم تیم بسکتبال متفاوتی را خواهند دید.

مردم تیم‌ملی بسکتبال متفاوتی را خواهند دید

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، اوشین ساهاکیان در مورد شرایط تیم ملی بسکتبال اظهار داشت: خوشبختانه از زمانی که بائرمن در تیم ملی حاضر شده همه چیز به خوبی پیش می‌رود و تمرینات پر فشاری را پشت سر می‌گذاریم. در اردوها نظم خوبی برپا است و همه بازیکنان با انگیزه خاصی تمرین می‌کنند.

وی در پاسخ به ابن سوال که فکر می‌کنید در حال حاضر تیم ملی چند درصد آماده است، گفت: با تمرینات بدنسازی و تاکتیکی که پشت سر گذاشتیم می‌توان گفت 70 درصد آماده هستیم و اردوی آلمان و تورنمنت ویلیام جونز به آمادگی کامل کمک خواهد کرد.

ملی پوش بسکتبال ایران در مورد اینکه اردوی آلمان را چطور ارزیابی می‌کند، عنوان کرد: قطعاً تاثیر زیادی خواهد داشت و تنوع در محل تمرین خواهد بود. آنجا هم شرایط خوبی برای تمرین وجود دارد و فکر می‌کنم فشار کار بالا باشد. ضمن اینکه 2 یا سه بازی تدارکاتی هم در دستور کار کادرفنی قرار دارد.

ساهاکیان با اشاره به تورنمنت ویلیام جونز گفت: این رقابت‌ها سطح خوبی دارد و بازی‌های زیادی را برگزار خواهیم کرد که به هماهنگی تیم ملی کمک می‌کند. مطمئناً تمریناتی که انجام داده‌ایم چه بدنی و چه تاکتیکی در آن مسابقات خودش را نشان خواهد داد و تفاوت را همه خواهند داد.

وی در مورد اینکه آیا ترافیکی در پست 4 تیم ملی دیده می‌شود یا خیر، گفت: فکر می کنم آقای بائرمن از محمد حسن زاده در پست 4 و 5 و بیشتر 5 می‌خواهد استفاده کند و بدین ترتیب من و آرمان زنگنه در پست 4 می‌مانیم. در مجموع هرچه سرمربی تیم ملی صلاح بداند ما به عنوان بازیکن باید آن را انجام دهیم.

بازیکن فصل گذشته مهرام در مورد اینکه وضعیت قراردادش با شیمیدُر به کجا رسید، گفت: صحبت‌ها را با مسئولان این تیم انجام داده‌ام و روز گذشته با این تیم به توافق رسیدم و از فصل آینده در شیمیدر خواهم بود.

تیم ملی بسکتبال از اول مهرماه در مسابقات جام ملت‌های آسیا حاضر می‌شود. تیم نخست این رقابت‌ها سهمیه المپیک را بدست می‌آورد.


 

دیدگاه‌ها