کد خبر : 1261002 | 28 مرداد 1394 ساعت 18:43 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

تقی زاده: خطیبی از کمالوند با من آشناتر است

هافبک هجومی سیاه جامگان در هفته چهارم مقابل تیم سابقش گسترش فولاد قرار می گیرد.

تقی زاده: خطیبی از کمالوند با من آشناتر است
به گزارش "ورزش سه" علیرضا نقی زاده در مورد این دیدار گفت: من به صورت قرضی از گسترش فولاد به سیاه جامگان آمدم و دوباره باید برگردم،هر دو تیم از تیم های خوب لیگ برتر هستند و به نظر من گسترش فولاد حتی شایسته گرفتن سهمیه آسیایی در لیگ امسال نیز هست چون هم کادر فنی خوبی دارد و هم بازیکنان بزرگی.
او در مورد تقابل با کمالوند ادامه داد: بالاخره چند ماهی افتخار شاگردی آقای کمالوند را داشته ام و خوشحالم که می خواهم او را دوباره ببینم.
این بازیکن در مورد اینکه نفت تهران را شانسی بردند یا توان شکست تیم های بزرگ را دارند گفت: اگر بازی با استقلال را دیده باشید می دانید که ما نیمه دوم خیلی خوب بودیم و حقمان حداقل مساوی بود نفت تهران هم یکی از تیم های خیلی خوب است که با کمک خدا شکستش دادیم بنابراین می توانیم یقه تیم های بزرگ را بگیریم.
نقی زاده در پایان در مورد اینکه منظورش از اینکه کار کردن با خطیبی راحت تر از کمالوند است افزود: منظور من فرد خاصی نبود آقای کمالوند هم از بهترین مربیان است ولی من تصمیم گرفتم به سیاه جامگان بیایم منظور من این بود از آنجایی که آقای خطیبی من را به فوتبال معرفی کرده بیشتر با من آشناست.

دیدگاه‌ها