کد خبر : 1261383 | 30 مرداد 1394 ساعت 14:10 | 51.4K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای سان

اعتراض افراطی های یونایتد به داوید دخیا

وضعیت داوید دخیا در منچستریونایتد روز به روز بدتر از دیروز می شود و ممکن است به دلیل لجبازی های فان خال، این دروازه بان ارزشمند فصل آتی را به عنوان یک بازیکن نیمکت نشین در یونایتد سپری کند.

اعتراض افراطی های یونایتد به داوید دخیا
به گزارش "ورزش سه"، تصور همگانی بر این بود که یک ماه پیش دخیا بتواند اجازه جدایی خود از منچستریونایتد را گرفته و به رئال مادرید بپیوندد اما اینگونه نشد. او همچون یک بازیکن حرفه ای از روز اول در تمرینات پیش فصل یونایتد حاضر شد و حتی در در بازی های تدارکاتی نیز درون دروازه شیاطین سرخ ایستاد؛ در عین حال که منتظر به نتیجه رسیدن مذاکرات منچستری ها با مدیران رئال مادرید بود.

با ورود سرخیو رومرو به یونایتد، لوئیس فان خال عملکرد ناموفق دخیا در بازی دوستانه برابر پاری سن ژرمن را بهانه کرد و این دروازه بان را در سه بازی ابتدای فصل یونایتد سکونشین کرد. او در بازی برابر تاتنهام در لیگ برتر و نیز در بازی برابر بروژ در لیگ قهرمانان، از روی سکوهای الدترافورد بازی تیمش را به تماشا نشست.

امروز نشریه سان ادعا کرد که در بازی مقابل بروژ، گروهی از هواداران افراطی یونایتد به دخیا نزدیک شده و به شدت اعتراضات خود را به گوش وی رسانده اند. آنها معتقد بودند که این سکونشینی حق وی بوده و رفتار فان خال با وی صحیح بوده است. این هواداران به شدت از تصمیم دخیا مبنی بر جدایی از یونایتد و پیوستن به رئال عصبانی بودند.

امروز همچنین نشریه مارکا نیز گزارش داد که ممکن است به دلیل لجبازی های فان خال، کار پیوستن دخیا به رئال حتی تا پایان روز 31 آگوست که مهلت نقل و انتقالات به اتمام می رسد نیز به سرانجام نرسد و دخیا فصل بعد را روی نیمکت دخیره ها سپری کند. 10 روز دیگر پنجره نقل و انتقالات تابستانی بسته خواهد شد و باید دید که در نهایت دخیا به اسپانیا بازخواهد گشت یا خیر.

دیدگاه‌ها