کد خبر : 1262143 | 02 شهریور 1394 ساعت 13:45 | 21.9K بازدید | 0 دیدگاه

سمندر: خطیبی از گزینه‌های ابتدای فصل ما بود

مدیرعامل باشگاه گسترش‌فولاد تبریز می‌گوید رسول خطیبی در کنار مظلومی، کمالوند و صالح، از گزینه‌های مد نظر ابتدای فصل این باشگاه بود.

سمندر: خطیبی از گزینه‌های ابتدای فصل ما بود
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا غلامرضا سمندر، در خصوص وضعیت این فصل گسترش‌ فولاد اظهار کرد: تیم خوبی داریم و در چهار بازی که انجام دادیم، به غیر از نیمه اول بازی مقابل تراکتورسازی که شرایط خاص خودش را داشت، در بقیه بازی‌ها بهتر از حریفان بودیم و هدفگذاری باشگاه برای این فصل، قرارگیری در جمع هشت تیم برتر لیگ است.

وی درباره حواشی پس از بازی هفته گذشته مقابل سیا‌جاه‌مگان و اظهارات رسول خطیبی گفت: بیانیه‌ای که در خصوص این موضوع از سوی باشگاه صادر کردیم، به نظرم کافی بود و همه حرف‌های خود را در آن بیانیه مطرح کردیم.

وی در خصوص مسائل ابتدای فصل که گفته می‌شد خطیبی سرمربی گسترشی‌ها می‌شود و سپس کمالوند بر روی نیمکت این تیم باقی ماند، خاطرنشان کرد: حضور خطیبی در کادرفنی تیم ما قطعی نشده بود و وی نیز همچون فراز کمالوند، پرویز مظلومی و مجید صالح، از گزینه‌های ما بودند.

مدیرعامل باشگاه گسترش‌فولاد به اتفاقات بعد از بازی خیریه ابتدای فصل بین هنرمندان تبریز و تیم رسانه ورزش تهران اشاره کرد و گفت: این که گفته می‌شود قبل از آن بازی، حضور خطیبی در تیم قطعی شده بود و پس از بازی نظرمان عوض شد، صحت ندارد. انتخاب سرمربی بر عهده هیئت مدیره است و با اکثریت آرا انتخاب می‌شود و هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده بود.

سمندر خاطرنشان کرد: البته رسول خطیبی در مصاحبه خود، نامی نبرده و باید از خود او بپرسید که منظورش از صحبت‌هایی که انجام داده، چه کسی بود.

دیدگاه‌ها